sobota 2. března 2013

TAG - This or that

Ahojky Všem :)

U Domči  na blogu jsem zahlédla tag s názvem This or That? 




Moc se mi líbil, tak v něm pokračuji :)

Otázky:


Make-up

1. Tvářenka, nebo bronzer? U mě jasně vede tvářenka, dodá pleti přirozenou barvu:)
2. Lesk na rty, nebo rtěnka? Obojí:D Ale nejspíš rtěnka...
3. Oční linky, nebo řasenka? Řasenka, i když ji nepoužívám každý den, protože se skoro nemaluji :D
4. Korektor, nebo rozjasňovač? Rozjasňovač

Nehty
1. Gelové, nebo přírodní? Určitě přírodní, gelové se mi vůbec nelíbí, nemohla bych to mít.
2. Dlouhé, nebo krátké? Dlouhé.
3. Světlý, nebo tmavý lak? Podle nálady, spíš světlý..
4. Matný, nebo lesklý? Matný nadlak jsem použila jednou, od té doby nikdy..takže LESK!

Tělo
1. Parfém, nebo tělový sprej? Parfém, který dlouuuho vydrží (Chloe, Vera Wang - ty miluji!) LOOK
2. Mléko, nebo tělové máslo? Mléko

3. Sprchový gel, nebo mýdlo? Sprchááč

Vlasy
1. Dlouhé, nebo krátké? Dlouhé, jednou jsem zblba a nechala se ostříhat nakrátko a už nikdy vííc!

2. Lak na vlasy, nebo gel? Lak
3. Světlé, nebo tmavé? Melírované ;-)

Móda
1. Dlouhý, nebo krátký rukáv? Dlouhý, mám tlusté ruce..!
2. Šaty, nebo sukně? Kalhoty :D
3. Vysoký, nebo nízky podpatek? Vysoký.

Tak, to je vše...:)

Pomyslné žezlo nepředávám nikomu, můžete pokračovat, kdo chcete :))


5 komentářů:

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!