sobota 29. září 2012

Ombré nails - metoda houbičkování

Ahojky všem!

Znáte tuhle metodu? Zkoušeli jste? Já jsem se ji zprvu bála, ale jedno nedělní odpoledne jsem se nudila, tak jsem vzala houbičku, laky no a už se patlalo :D Není to hotové hned, chce to čas, protože než Vám zaschnou jednotlivé vrsty, nebo než uděláte všech deset nehtů, tak to opravdu trvá. Ale určitě stojí za to to vyzkoušet a já mám pro Vás tip, jak jsem postupovala já.




Zde ja malý návod a ukázka, co jsem použila a jak nakonec vše dopadlo :)

Nejdřív si důkladně odlakujte nehty. Připravte si vše potřebné a to: houbičku, odlakovač, korektor laku v tužce, bílý lak, barevné laky a nadlak.



Začněte tím, že si nehty nalakujete bílým lakem. Já jsem použila od Maybelline - Mini Colorama, odstín French White. Nechte důkladně zaschnout.

Poté si připravte houbičku, a na kraj naneste odstíny laků tak, aby byli vedle sebe. Nechte je malinkou chviličku vpít do houbičky a přitlačte nehet.


takhle pokračujete dál a dál, dokud nebudete mít všechny nehty :) Po důkladném zaschnutí přetřete barevným nadlakem - já jsem použila od Nyc. 
Nelekejte se - ještě před použitím korekčního pera :)





Líbí se Vám to?? Vyzkoušíte tuhle metodu?? :))



Mějte krásný den, Peťula

16 komentářů:

  1. Tak tuto metodu jsem zatím nezkoušela. Teď jsem zkoušela razítkování.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak to dopadlo? Já jsem razítkování také zkoušela, ale nějak se mi nedařilo:(

      Vymazat
  2. mám rada ombré techniku- fakt pekné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase něco nového. Je to ještě vůbec možné? Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jen kdyby mi tak rostly nehty, jdu do toho :D

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuji za komentáře - určitě to vyzkoušejte..vypadá to hezky i na kratších nehtech

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to úžasně :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. mně se strašně líbí ta barevná kombinace

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně, ještě jsem nezkoušela, ale chystám se na to :).

    OdpovědětVymazat
  9. krásne, videla som už aj s takou špongiou ako na púder, to by možno porobilo menšie hrbolčeky, ale to je asi na tom a to pekné,musím už niekedy vyskúšať, ombre som ešte nemala, moc sa mi do toho nechce:D

    OdpovědětVymazat
  10. Všem mooc děkuji:) Musím to ještě vypilovat!

    OdpovědětVymazat
  11. Bomba určitě zkusím :) miluju kombinaci růžové s modrou..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!