neděle 8. září 2013

DIY (Udělej si sám) - Dárek pro kamarádku

Ahojky Všem,

přeji krásné nedělní ranko! Dneska jsem si přivstala, protože mě čeká celý den učení a rozhodla jsem se, že Vám u snídaně sepíšu tip na dárek pro kamarádku, nebo babičku, apod. :)

Má nejlepší kamarádka měla nedávno narozeniny a já nevěděla, čím jí udělat radost. Jednou jsem na internetu zahlédla obrázek, který už bohužel teď nemůžu najít a inspirovala jsem se jím.

Co budete potřebovat?

  • rámeček
  • fotky menších rozměrů, vystříhané do tvaru srdíčka
  • čtvrtku
  • lepidlo
Začneme tím, že si vystříháme fotky podle šablony ve tvaru srdíčka. Já jsem zvolila fotky tónované do růžové barvy, protože já i kamarádka máme rády růžovou :D... Nezáleží, jak velká srdíčka to budou, důležité je si na čtvrtku rozvrhnout, kolik srdíček použijeme a přesně je na čtvrtku nalepit.




Já jsem zvolila srdíček 9, protože jsem je chtěla maličko větší, aby bylo z fotky poznat, co jsme právě dělali. Díky tomu je na jednom místě spoustu zážitků :)...




Po zaschnutí vložíme čtvrtku do rámečku. Můžeme napsat nějaký vzkaz, nebo věnování a dárek je na světě :)!

Jak se Vám můj výtvor líbí? 

Kamarádce se líbil moc.. byla ráda, že ode mně konečně dostala rámeček s našimi fotkami :D .. Po těch letech ...:D:D:D

Zkoušeli jste něco podobného?

Krásný dnešní den! :))

Petra

8 komentářů:

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!