středa 26. září 2012

Vůně Essence - Like a first day in spring

Pěkný slunečný den,
dneska Vám ukáži vůni, kterou jsem si koupila nedávno..

Firma Essence přišla na trh s vůněmi nedávno, v Německu se samozřejmě (jako vždy) objevily o něco dřív, než u nás.. K nám se dostalo celkem šest vůní. Všech šest vůní jsem vyzkoušela, ale tahle mi voněla opravdu nejdýl a nejlíp :) Prozatím jsem si koupila malé, 10ml balení, které se hodí např. na cesty, do kabelky, na večer, párty apod. :)



Like a first day in spring - jak už název napovídá, tak se jedná o ovocnou, jarní květinovou vůni. Po prvním nastříkání z ní cítím ananas, mandarinku..po chvíli cítím vanilku - voní sladce, příjemně.. :) Opravdu z ní cítím jaro, čerstvě rozkvetlé květiny, kvetoucí stromy - no musíte si jí vyzkoušet sami! :) Jedná se o toaletní vodu, takže to s výdrží není žádná sláva, ale víc od vůně za 90,- čekat nemůžeme :D

hlava: ananas, šťáva z pomeranče, mandarinka
srdce: pralinky, ostružiny, růže
základ: santalové dřevo, pižmo, vanilka

Můžete si ji koupit buď v 10ml balení za 89,90,- - které mám i já, nebo v 50ml balení, které už o něco dražší, ale myslím, že se vyplatí víc :)


Používáte vůně Essence, zkoušeli jste některou? Která Vám voní nejvíc?? :))


Krásný den,

Vaše Petra



6 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Zatím jsem si ještě žádnou Essence vůni nepořídila - mám jich zatím dost a chci je nejdřív dopotřebovat, ale nejvíc mi voní Like a walk in the summer rain :)

    OdpovědětVymazat
  2. Též zatím nemám žádnou vůni od Essence, maximálně laky.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto vůni ale v 50ml balení jsem dostala k Vánocům a jsem s ni moc spokojená . Voní pěkně ale je jasné , že ta výdrž je průměrná ;) . Pěkná recenze ...

    OdpovědětVymazat
  4. Yes! Finally someone writes about gold bar investment.


    Here is my weblog swiss gold bar

    OdpovědětVymazat
  5. Hey There. I discovered your weblog using msn. This is a really well written article.

    I will be sure to bookmark it and come back to learn extra of your useful
    information. Thanks for the post. I will definitely comeback.


    Here is my web site 1 pound gold bar

    OdpovědětVymazat
  6. hey there and thank you for your info – I've definitely picked up something new from right here. I did however expertise a few technical points using this web site, as I experienced to reload the website a lot of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google
    and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
    Well I am adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective intriguing content.
    Make sure you update this again very soon.

    Feel free to visit my webpage ... how To become a registered dietitian In california

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!