pondělí 17. září 2012

Nejoblíbenější parfémy - 1. část

Pohodový pondělní podvečer,

dnešek byl docela náročný - brigáda (vstávání v půl 6), cvičení, prochajda, koupě nových rybiček do akvárka...no bylo toho dost, tak si alespoň odpočinu u psaní článku.

Dnes Vám chci ukázat jaké parfémy, nebo vůně mám nejraději, které používám a které opravdu stojí za to vyzkoušet :) Je to taková má menší sbírka, někdy mám chuť  navonět se sladkou vůní, někdy zase svěží...tak takhle to mám vše po ruce :) Je toho docela dost, proto rozdělím do dvou částí :) jdem na to...



1. Playboy Play It Sexy - toaletní voda
Kultovní značka, která to zkusila s vůněmi.. Podle mě se jim moc nepovedly. Flakon je sice krásný, zaujme na první pohled, pěkné víčko. Dostala jsem ji dárkem, sama bych si jí nejspíš nekoupila... Neříkám, že nevoní, voní příjemně..malinko kořeněně, ale nevydrží vonět dlouho.. Možná to necítím, jak to máte vy?? :) 

Srdce parfému - Jasmín, květinové tóny, lékořice
Hlava parfému  - Grapefruit, mandarinka, růžový pepř
Základ parfému  - Santalové dřevo, pačuli, fazole tonky, vanilka

Cena se pohybuje okolo 300,- až 500,- 

2. Miss Sixty - toaletní voda
Mám jí celkem dlouho, koupila jsem si jí ve výprodeji asi za 200,-. V krabičce k ní byla i stříbrná kytička, gumička do vlasů. Mám objem 30 ml, což bohatě stačí.. voní příjemně, ovocně :) Hlava: hruška, meloun,
srdce: magnólie, fialka, základ: pižmo, karamel.                

Cena: 500,- až 600,-

3. a 4. C-Thru - toaletní voda (Crystalline, Golden Touch, Pearl Garden)
O C-Thru si můžete přečíst i zde .
Vyzkoušela jsem všechny tři vůně a všechny voní naprosto úúžasně! Vydrží dlouho a jsem s nimi vážně moc spokojena. Škoda je, že přestali vyrábět mou oblíbenou Crystalline, která voněla jako Chloe a všichni se mě ptali, jestli voním Chloe :D Přitom to byla tahle levná vůně za 400,- :) Golden Touch je malinko kořeněná, Pearl Garden je ovocná. Každá toaletní voda má zvláštní lahvičku, která obsahuje malé perličky..určitě si k nim v drogérii přivoňte a uvidíte, že se zamilujete :)

Cena: 200,- až 500,-

5. Beyonce HEAT - parfémovaná voda
Tuhle vůni jsem prostě musela mít! Zaujala mě už z reklamy a když jsem se na ní byla podívat v parfumerii, tak jsem nemohla odejít bez ní :) Uchvacující vůně, srdce tvoří - zimolez, mošus a mandle..Po chvíli cítíte broskev, orchidej..Zaujala mě také rudá barva flakonu a zlatý rozprašovač, na kterém je Beyonce a Heat - luxusní vůně. 

Cena: 500,- - 900,- 

6. Kate Moss - Velvet Hour toaletní voda
Starší vůně, koupila jsem si ji na doporučení kamarádky, která s ní byla spokojená.. A já také! Nakonec jsem ji dostala k Vánocům, byla v krásné tašce, kterou dodnes používám, na takové třídenní cesty.. Má krásný flakonek,  temně modrá barva, vůně vhodná do kabelky - hlavně na večer. Dřevitá - květinová vůně. Voní zvláštně, není pro každého, ale určitě ji zkuste v drogeriích :) 

Srdce parfému - pačuli; muškátový oříšek
Hlava parfému  - modrý pepř; frézie; kašmír
Základ parfému  - santalové dřevo, ambra, ebenové dřevo


Cena: 400,- - 800,- 

Znáte vůně, o kterých jsem Vám dnes napsala?? Jak jste s nimi spokojeni?? :))


Přeji mooc pěkný večer... a těším se u dalšího článku..! :))

PS.: Snad pro Vás článek nebyl moc dlouhý a nenudil Vás..nějak jsem se rozepsala.. :D


Vaše Petra








8 komentářů:

  1. Jůůůůůůůůůůůů, mít tolik parfémů je můj sen!!! Skvělá sbírka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A ten zbytek nad číslo 6 bude asi příště, že? Tu Kate Moss mám, santalové dřevo je moje oblíbené. Takže mám dokonce dvě velikosti. C-Thru jsem měla kdysi zelenou a tu modrou Chupa Chups jsem taky kdysi měla. Jen mi ke konci vadilo, že jí je tam tolik. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano :) objeví se tady v příštích dnech :)

      Jéé kééž bych jí měla tolik..už se totiž neprodává..

      Vymazat
  3. Ani jednu vůni neznám. Delší dobu používám od Christina Aguilera by Night :) Možná by to chtělo nějakou změnu, uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju Vám za komentáře, dělají mi radost

    OdpovědětVymazat
  5. Playboy - moja oblubená
    Bruno Bannani - perfektná ovocná
    a Beyonce oranžová - úžasná, no zatial som mala možnost skušať iba vzorku, no určite si ju musim kupit.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!