sobota 20. dubna 2013

Můj první BLOBOX

Krásné sobotní odpoledne všem :)

Zúčastnila jsem se dubnového kola Bloboxu u Belly . Předem bych chtěla moc poděkovat za možnost zúčastnit se, protože příprava, plánování a balení balíčku pro mě bylo vážně zábavou :)  Překvapení mám moc ráda a opravdu jsem se těšila, až balíček příjde :)..Byla mi přidělena An. z blogu carre-de-sucre.blogspot.cz

Chtěla bych Vám dnes ukázat, co jsem poslala Aničce já, a co jsem si rozbalila od ní...





Tématem dubnového bloboxu bylo ,,sladké mámení,,. A Anička si sladké mámení představuje takto:


Méďa na klíče
Náramek
Kinder čokoládky
Bio hrudky
Laky na nehty - Rimmel, Essence, GS
Balea maska
Balea sprchový gel
Tvářenka Essence

Otevření mě celkem zklamalo..:(. Těšila jsem se na nějakou hezkou krabičku, ale nic takového mě bohužel nečekalo :(... Škoda..



Dále mě čekala obálka, obyčejná bílá a v ní dopis (který byl ručně psaný), co balíček obsahuje. 

Obsah balíčku mě celkem potěšil, zejména laky na nehty (které už si našli své místo na mé poličce). Jsou to krásné jarní barvičky a určitě je na blogu ještě uvidíte! :)  Další byla  tvářenka, kterou  moc nevyužiji, jak píší na blogu - nemaluji se a když už, tak nemám ráda pudrové tvářenky, ale tvářenky pudingové konzistence..:(  Na druhou stranu musím podotknout, že má krásnou barvičku, tak jí třeba šanci dám! :)) Sprchové gely od Baley mám ráda, tento mě potěšil vůní.

Zarazilo mě, že jsem pár výrobků, které jsem obdržela v boxíku našla zrecenzované u Aničky na blogu ... Nejspíš je používá a má ráda, nebo se jich chtěla zbavit a dala mi je do boxu...

Určitě ale Aničce moc děkuji, protože se trefila do barviček laků, které se mi líbí a do sprcháče, který nádherně voní.

A tady je balíček, který jsem poslala Aničce já:

Koncepcí bloboxu je připravit balíček se stejnou péčí a láskou jako pro svoji nejlepší kamarádku. Já jsem toho držela. Plánovala jsem, co bych mohla do boxíku  koupit, aby to odpovídalo tématu a aby to bylo i překvapením a zároveň originální. Projela jsem dokonce celý Aničky blog, abych zjistila, co má ráda a co by ji potěšilo :)...

Nakonec se z toho vyklubala krabice, která byla pěkně plná a těžká :D:D


Ke každému výrobku jsem přilepila i lísteček, na kterém bylo napsáno, proč právě tenhle výrobek do boxíku dávám a jak a proč ho používám. Snažila jsem se, aby boxík obsahoval věci, které mám já sama velmi ráda a jsem s nimi spokojená. 

Obsahoval: 
Krém na ruce Oriflame
Balzám na rty Miss Sporty
Náušnice jahůdky
Levandulový olejíček do aroma lampy
Gumičky
Čokoládu Milka
Obyčejné tužky Milka
Bonbonky
Sprchový gel lim. edice Balea
Tělové mléko Dermacol
Tělový sprej se třpytkami
Mocca dortík, který skrývá ručník a mýdlo






A dopis :)

Co bych řekla závěrem? Nevím...asi jsem čekala opravdu něco jiného.. některé věci z boxíku od Aničky opravdu neupotřebím (medvídek, náramek...), ale nemůžu říct, že by mi balíček neudělal radost. Jsem opravdu ráda za ty hezké jarní barvičky laků na nehty, které jsem hned musela zkusit :D




Jak se Vám BLOBOX líbí? Zůčastnili jste se? :)

Vaše Peťula! :)


93 komentářů:

  1. tvoj balíček by som dostala radšej ten od Aničky je taký, hmm nudný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.. :) nudným bych ho určitě nenazvala .. :)

      Vymazat
  2. hej hej,po pravde, tvoj balíček sa mi páči viac:)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, kde jsi kupovala ty Milka tužky? Já je viděla minulý rok u kamarádky, ale ta je dostala k čokoládě a u nás jsem je nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, přesně jak píšeš, dostala jsem je asi před rokem k čokoládě :))

      Vymazat
    2. Sakriš... naděje vyhasla :D

      Vymazat
    3. Třeba ještě někde budou :))

      Vymazat
  4. tvůj balíček se mi taky líbí víc, ale to je holt trochu risk, který tyto výměny představují :)

    u mě na blogu probíhá giveaway o balíček VICHY :) budu ráda, když se zapojíš :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/2013/04/vichy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel je to risk a proto už se asi příště nezúčastním..:(

      Jinak moc děkuji za pozvání, je to super GA!

      A za komentář také děkuji :)

      Vymazat
  5. taky bych radši dostala balíček od Tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja taky! Je proste dokonaly a je videt,ze sis s tim dala fakt praci..A z tech anonymnich a hnusnych komentaru si nic nedelej..Lily

      Vymazat
  6. Já také vždycky dárky připravuji jak kdyby to mělo být to poslední, co udělám, až je mi pak líto je někomu dávat :D :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Jsme na to stejně ! :))

      Děkuji za komentář

      Vymazat
  7. Tak to mě mrzí, že jsem se netrefila, hlavně u tvářenky tedy, protože z té jsem já sama měla takovou radost, že jsem ji chtěla pořídit na vyzkoušení i Tobě...
    Rozhodně jsem se ale nechtěla ničeho zbavit, načatou věc bych Ti nikdy neposlala. Tohle mě docela urazilo.
    Jinak děkuji za zpětnou vazbu, při dalším takovém balíčku si lépe vyhraji s krabičkou. :)
    Tvůj balíček mě moc potěšil a jsem za věci ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, proto jsem to napsala přeškrtnutím písmem..Určitě jsem to nemyslela zle :)
      A děkuji moc za komentář

      Vymazat
  8. Každý máme jiný vkus, blobox je celkem risk. Ale myslím, že některé myšlenky měly zůstat v tvojí hlavě - jsou celkem netaktní. Nic ve zlém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, je to pravda, každý máme vkus jiný.. :))

      A já si zase myslím, že upřímnost se zrovna u tohoto Bloboxového příspěvku cení... nebo ne?

      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
    2. Upřímnost ano, ale domněnky bych nepsala viz. nebo se jich chtěla zbavit - to mi přijde nefér

      Vymazat
  9. Petro, to je docela ostuda článek... chudák Anička, takhle jí tady zdrbnout. Být jí, tak budu jó uražená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale notak...já se za pravdu nestydím..ale koukám, že ty se stydíš za své jméno, když se ani neumíš podepsat!

      Vymazat
  10. Lpět na věcech jako je krabička nebo dopis... jak malé dítě, fakt. Obsah balíčku je podle mě pěkný a co si budeme povídat - ta tvářenka ti jenom prospěje.

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že né každý má čas vyhrát si s nějakou krabicí...mě samotnou by to ani nenepadlo :D

    Jinak Tvoje poznámka k načatým věcem je vážně netaktní, ale zas Tě musím pochválit za složení Tvého boxíku :)

    Btw. odkud je ten sprej s třpitkami? :) díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář.. sprej se třpytkami je z Německa, myslím, že z Douglase

      Vymazat
  12. Myslím, že tvůj první BloBox byl i tvůj poslední... Buď si tak povrchní a namyšlená nebo si nevidíš do huby...

    OdpovědětVymazat
  13. Dopadla jsi tak nějak podobně, jako já při druhém kole BloBox... i mě to moc bavilo a připravovala jsem balíček opravdu tak, jako by měl být pro moji nejlepší kamarádku..bohužel slečna, které balíček putoval, to vzala jinak (troufám si říci, že mnohem hůře, než Anička) :-) Ale pro mě je to ponaučení :)

    Tvoje krabička je opravdu moc hezká.. je vidět, že jsi si s ní vyhrála :). Neříkám, že Anička ne, ale dle mého je každá krabička tak trochu na jiném levelu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) zrovna u Tebe na blogu jsem si říkala, že kdyby mi takový balíček přišel, tak bych byla opravdu zklamaná.Ale Blobox je opravdu risk.. Já jsem za ten svůj ráda, protože jak jsem napsala, líbí se mi laky a ostatní věci určitě nejsou vůbec k zahození.. :)

      Děkuji za komentář :))

      Vymazat
    2. Já jsem teda asi zbržděná, ale nechápu, proč se teda člověk (když čtu, že se to stává více lidem) účastní, když ho to prostě nebaví, vybrat zajímavé věci, alespon ten balík pěkně zabalit..aha, už mi to docvaklo, jako že by počítali s tím, že jim dojde spousta super věcí, tak proto???hmmm:-O Blobox má nějaké webovky?

      Vymazat
  14. Já nevím, mně tyhle boxy nepřijdou jako dobrej nápad. Beztak tam každej napere jen Baleu, levný sladkosti atd. To si můžu koupit sama...
    Píše se zúčastnit, ne zůčastnit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesouhlas, ne každý to tak udělá :-)

      Vymazat
    2. Taky nesouhlasím.. Je na každém, jestli se zúčastní, nebo ne.. :)

      Děkuju

      Vymazat
    3. No, já co jsem tak viděla dosavadní boxy, tak tomu tak většinou bylo :-) Navíc - vím, že má jít hlavně o to překvapení, jenže já bych teda překvapená vůbec nebyla, když by mi v boxu s tématem Exotika přišel ananasový sprcháč Balea nebo kokosový olej. Nebo teď ve Sladkém mámení jsou čokolády a sladce vonící kosmetika. Nebo něco růžového atd. Samozřejmě je na každém, jestli se zúčastní, to je jasné... Jen jsem chtěla napsat, že mě toto neláká a vysvětlit z jakých důvodů.

      Vymazat
    4. bohužel postrachem takových swapů se pomalu stává Balea a Essence :-D

      Vymazat
    5. A proc ne? Kdyz chci prekvapeni, chci Ladybox nebo Senzabox. Ne kazdej ma na to, aby kupoval cizimu cloveku veci za tisicovku, a za dve stovky toho clovek moc nedostupnyho neporidi, pak byste zase kricely, ze je tam toho malo. Ten princip je prece uplne jinde.

      Vymazat
  15. Tvůj balíček je Peti moc hezký. Opravdu sis vyhrála. Ono je u těchto boxíku vždycky riziko co dostaneš a hlavně jestli se trefíš do vkusu. Já mám vždycky hrůzu, jestli se bude můj balíček protějšku líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Petruš,
      snažila jsem se :) ..Také jsem se říkala, jestli se Aničce bude líbít, jestli to není náhodou jak pro malé děcko :D:D

      děkuji za komentář :)

      Vymazat
  16. Taky si myslím, že by An. měla být uražená, myslím si, že se snažila. A to, že řešíš krabičku a obviňuješ ji, že se něčeho chtěla zbavit je opravdu směšné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já nikoho neobviňuji, vůbec jsem nechtěla, aby to takhle bylo myšleno..

      Neřekla jsem, že nemám z balíčku radost, jen, že mě to zarazilo a ještě jsem to napsala malým písmem, protože jsem si to pomyslela při prvním otevření.
      Ale nechám každého, ať si myslí co chce..

      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  17. Peťulko, já mám tvůj blog moc ráda, ale tím komentářem o použitosti produktů jsi mě strašně moc zklamala :-( Myslím si že některé věci se řeší buď s přímo kolegyní, která ti byla přidělena nebo s Bellou, která tuhle akci organizuje.
    Jinak se mi tedy moc libí krabička, kterou jsi An. poslala!
    Moje zkušenosti z Bloboxu jsou po druhém kole taky rozpačité, ale ... nevím... Možná to vyznělo jinak, ale je mi z tohoto článku smutno :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin, tak to mě moc mrzí, že jsem Tě zklamala .. ale napsala jsem to tak, jak to vidím já.. Vím, že to nemusí být pravda a každý se mnou můj názor sdílet nemusí.. proto jsem tu větu přeškrtla a napsala malým písmem .. :)

      Je mi to opravdu líto..

      Vymazat
  18. Chudák An, musím souhlasit s Anonymními. Občas si taky servítky neberu, ale nařknout ji, že ti dala použité věci, to je trochu moc. Jsem strašně ráda, že jsem do Bloboxu nešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To buď :) Je to opravdu riskantní ! :D:D Nemyslela jsem to zle.. a to, že mi dala použité věci jsem neřekla.. a myslet si přeci můžu co chci..

      Ale děkuji za komentář

      Vymazat
    2. Ne, jsem spíš ráda, že jsem do toho nešla z toho důvodu, že bych mohla "dostat" takovou frfňu :) Riskantní? To mi nevadí, o tom to je, proto si kupuju Ladybox a plánuju swapy, které se blíží tisícovce...

      Vymazat
  19. Cením si, že si vyjádřila svůj názor. Je to tvůj blog, máš na to plné právo. Ta poznámka o použitých produktech (i když byla přeškrtnutá) ale prostě vyzněla špatně.Líbí se mi boxy vás obou, snažily jste se obě a nepřijde mi, že by byl nějaký balíček lepší nebo horší. Vzhled už je maličkost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mo děkuji za komentář :)
      Možná to vyznělo špatně, ale opravdu jsem to takhle nechtěla..jen jsem napsala svůj názor a teď mě za to asi všichni ukamenují.. :( Myslím si, že jsem zas tak nic špatného nenapsala..

      Vymazat
    2. Já to beru, už té kritiky na tvou hlavu bylo dost. Občas se holt prostě stane, že něco vyzní jinak, než si přejem. Taky se mi to stává. :)

      Vymazat
  20. Naprosto tě chápu, že nejsi z BLOBOXU, který jsi dostala nadšená, popravdě bych také nebyla. Určitě by mě více potěšil balíček, který jsi poslala ty, je tam mnoho zajímavých věciček, které musí potěšit snad každou dívku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Péťo, Tvůj balíček je moc hezký, je vidět, že sis vyhrála a bavilo Tě to. Takový balíček bych ráda dostala. Balíček An také není špatný, jen možná né každý má buňky na to, aby si s tím takhle "hrál". Proto bych se moc nepozastavovala nad krabičkou a bílou obálkou, ale zajímal by mě spíše obsah. Ten byl u An "trošku méně" a u Tebe "trošku více" :-). Jinak jsi vyjádřila jen svůj názor, a upřímnost nemusí být vždy všem pochuti. Ale vyjádřit první myšlenky po otevření se mi zdá fajn! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuju mooc :) My už jsme se o tom spolu bavili, děkuji za komentář :)

      Vymazat
  22. Já svůj plný komentář už napsal k Aničce, takže se nebudu opakovat. Ve zkratce: Ačkoli by se mi tvůj balíček líbil víc, nelíbí se mi styl jakým jsi napsala tento článek...

    Jinak bych chtěla poznamenat, že blobox, nebo SWAP je do jisté míry risk, ale ne vždy to musí být fiasko. Například já měla velké štěstí a při SWAPování s Verčou z blogu U duhové kočky, jsme si obě poslaly krásné balíčky. (Teda to znělo možná trochu namyšleně, ale Verča si na můj teda rozhodně nestěžovala)
    Řekla bych, že je to hlavně o domluvě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s balíčkem od tebe velmi spokojená :-)

      Vymazat
    2. Však já s tím od tebe taky :-)
      Chtěla jsem prostě poznamenat, že hodně záleží na tom, jaké blogerky se v projektu potkají a hlavně na čem se domluví. Těžko se slečna může divit, že místo tří jiných produktů, dostala tři laky na nehty, když má na profilu, že miluje laky, taky by mě napadlo jí pár poslat :D

      Vymazat
    3. Samozřejmě v domnění, že jí udělám radost...

      Vymazat
    4. Jistě, vždyť jsem už asi stokrát psala, že jsem za laky hrozně ráda..:)) A líbí se moc..!

      Vymazat
  23. No, ne že bych se v tom chtěla nějak patlat, to rozhodně ne, ale když jsem kousek výše zahlédla komentář ve kterém "se přiznáváš", že tužky Milka máš doma přibližně rok, tak mě opravdu nemohlo, než napadnout, kdo se čeho zbavuje...
    Promiň, ale prostě to tak na mě působí. Měla jsem pocit, že obsah balíčku se má nakoupit, ne posbírat, co mi doma leží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla by ses v tom patlat, ale patláš se!

      To už ale není možný, co si vymýšlíte, chytáte mě za každé slovo!

      Zrovna ty tužky jsem do balíčku dala jen z toho důvodu, že jsem tam dala i tu čokoládu, takže byly navíc..

      ale jasně, někdo asi nemá co dělat.. takže se bude patlat dál a dál...!

      Nikdo doma nic neposbíral, vše je mnou koupené!

      Vymazat
  24. Balíček od Ann vypadá dost trapně a tak nějak odfláknutě.
    Petulo,na svůj blog si můžeš napsat co chceš a pokud se to někomu nezdá,tak to není tvůj problém :-)
    Doslova nesnáším to slepičí stádo,které brání někoho,kdo je kritizován.
    Poslala bych je být tebou do ehmmm :-) ale ty se k nim ještě chováš slušně a vysvětluješ.Tvůj dojem z krabice od Ann chápu!Nijak se extra nesnažila a ještě je uražená?Za co?Za pravdu!
    Keliška No1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsi nepochopila o co tu jde. Chápeme, že každý má jiný vkus, obě si dali práci s balíčky, jen je každý jinak pojatý. To co nám vádí jsou domněnky,že Ann dala do balíčku něco použitého. To sem prostě nepatří!

      Vymazat
    2. Jak nepatří?
      Petula si na svém blogu může psát své dojmy a taky to napsala.Balíček od Ann má hodnotu nula nula nic,když se na to podíváš,tak tam v podstatě nic není na rozdíl od balíčku,který vytvořila Petula.
      Ann dokonce nedala ani celou krabičku kinder čokolád :-) ale pouze dva kousky,což je dost trapné.Snaha ušetřit a čekat,že dostane něco hezkého.Tak to na mě působí.
      Keliška No1

      Vymazat
    3. Na blog nepatří to co je napsané malým písmem a přeškrtnuté, nejde o to čí je to blog, ale o taktnost - tu já tady postrádám! O hodnotě balíčku nebudu polemizovat, byla daná v pravidlech u Belly. Ann se do hodnoty boxu vešla. Já třeba neuznávám Essence a Balea atd. dává to boxu každý, ale je to o komunikaci mezi Blobox parťačkama

      Vymazat
    4. Tak s tím tedy nesouhlasím..je to MŮJ blog a já si sem přeci můžu psát co chci.. Co je komu do toho, jestli je to přeškrtnuté, nebo malým písmem? (spousta nejmenovanných blogerek píše malým písmem to, že např. dostali produkt zdarma k zrecenzování ...).

      Nikdy jsem neřekla, že se Anička do hodnoty boxu nevešla..nevím, proč porovnáváte hodnoty boxů. Je každého věc, kolik za to utratil a jestli má čisté svědomí.

      Vymazat
    5. Keliško, moc děkuji :))

      Vymazat
    6. už se v tom nebudu rejpat, ale dle mého jsi netaktní

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    8. Netaktní - neohleduplný, když vypustí na blog toto: nebo se jich chtěla zbavit a dala mi je do boxu... A nemá to ničím podložené, je neohleduplná - netaktní :-)

      Vymazat
    9. Dámy,uvědomte si,komu tento blog patří.Hlavně Duhová kočka :-)
      Petula je podle tebe netaktní a ty jí tady drbeš taktně nebo co?
      Je to blog slečny Petuly a i kdyby tady napsala článek o tom,že jste všechny no dáme piíííííp a každá si dosadí co chce,tak je to prosím opravdu jen její článek a nikdo nemá právo jí diktovat co,kam a jak má napsat.
      Ann holt měla tak trochu smůlu,že je nekreativní a nedala si moc záležet,ale Petula už je myslím z nějakých boxů vyléčená :-)

      Keliška No1

      Vymazat
    10. Keliško, nikoho tu nedrbu ... není to za jejími zády... jsme čtenářky, tak vyjadřujeme svůj názor, stejně jako ty

      Vymazat
    11. Jo jasný,slovo drbat bylo myšleno ve smyslu tepat nebo jak to napsat výstižně.Prostě ne ve smyslu pomlouvat tajně,ale kritizovat a to taky nijak extra taktně "Duho" :-)
      Keliška No1

      Vymazat
    12. myslím, že jsem taktní až moc :-)

      Vymazat
    13. :-D tak obě dívky mají do budoucna ponaučení.
      Drogerii a kosmetiku si nakoupí samostatně osobně a nebudou dělat balíčky pro cizí.
      Keliška No1

      Vymazat
    14. njn.. asi tak :-D je to prostě risk

      Vymazat
  25. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  26. oba balíčky jsou pěkný :) každýmu se líbí něco jiného, každý má jiný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  27. Je! A děkuji za komentář.. :) Máš moc hezký blog

    OdpovědětVymazat
  28. A mně se líbí oba balíčky, dokonce ten od Aničky trošku více, protože mám raději dekorativku. Každopádně oba jsou fakt pěkné a krabička a dopis jsou jen detail :)

    OdpovědětVymazat
  29. Od tebe je balíček opravdu jak pro nejlepší kamarádku:o) Já se přiznám, že bych taky balila do barevných obalů, kupovala nálepky, nejlépe v nějakém tvaru a nějaký hezký dopis, ale mě to prostě baví.. ale někdo na to asi není:o)) Jinak vůbec nevím o co go, to jsi si nemohla vybrat, to ti jako "násilím" je člověk přidělen, chápu to dobře ano?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene to vůbec..násilím opravdu ne :) Koukni se na stránky Belly, tam je více informací :)

      http://www.worldbybella.blogspot.com.es/2013/03/akce-blobox-duben.html

      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
    2. jo, už jsem to našla nahoře odkaz, zajímavé no, jen toto téma mě moc nebere, ale možná to taky zkusím a budu se modlit, aby mi někdo neposlal prázdnou krabici:-D

      Vymazat
    3. Řekla bych, že lepší než Blobox jsou swapy.. Tam se domluvíš s kým chceš a nedostaneš nikoho náhodně..:)

      Peťulabook

      Vymazat
  30. Já si taky myslím, že se to dalo napsat taktněji. Uznávám, že jsi si dala s k krabičkou větší práci. Značky Balea, Essence, Rimmel moc kreativní nejsou, ale i tak si myslím, že není zase až tak špatný. Já dostala svůj boxík právě teď a mám z něj velkou radost, i když mě maličko mrzí, že je úplně bez dopisu či jakéhokoliv vzkazu či popisku, v tomto případě bych uvítala i tu obyčejnou obálku, nehledě na to, že ten dopisní papír je krásný a je to moc hezky napsaný. Holt jak píše Duhová kočka je to risk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano, už jsem to takhle unáhleně, bohužel, napsala a nic s tím neudělám.. :(

      Děkuji za Tvůj komentář..

      Vymazat
  31. Hmm.. dle jiných jsi netaktní a mně se zase líbí, že i když to může vypadat blbě, že se nestydíš napsat svůj názor a myšlenku. Někdy (teda hlavně poslední dobou) je "blogový svět" až nechutně přesluníčkovaný abychom se náhodou nedotkly něčích citečků. Snad nám není dvanáct a umíme se vyrovnat s negativními názory, opačnými názory, kritikou, anonymy..pokud někdo ne, tak by raději neměl na internetu figurovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš "like" :-) fajn názor.

      Keliška No1

      Vymazat
    2. Děkuji za komentář Dejni.. já si myslím, že má každý právo vyjádřit svůj názor..! Určitě s Tebou souhlasím:)

      Vymazat
  32. Tvůj blobox je hrozně hezký :) potěšil by mě asi mnohem víc.. :) Já jsem Blobox vyzkoušela jednou, a nevím.. taky bych už do toho nešla, ono vlastně docela dost záleží na tom, koho ti přiřadí :) místo bloboxu bych už radši ladybox nebo takhle.. :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Já už do toho nejspíš nepůjdu nu..:(

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!