úterý 14. srpna 2012

Mé nejoblíbenější účesy - do školy, práce - prostě rychlovky

Ahojky,
přeji Vám všem krásný den, vypadá to, že dneska bude pěkně - tak šup plavky a vyražte někam na opalovačku (nezapomeňte na správné  ochranné faktory , ať si můžete léta ještě vychutnat)..!


Dnes mám pro Vás článek, který je trošku obyčenější, ale chtěla jsem Vám ukázat, jaké mám ráda účesy a jak nejraději upravuji vlasy :) Jsou to velmi jednoduché účesy, které zvládne každý během pár minut :) Byla jsem zvyklá nosit vlasy rozpuštěné, nebo maximálně v culíku, či v drdolu - což jednou opravdu zevšední a já bych v tu chvíli nejradši šla ostříhat, protože už nevím co by :D Když mám čas, tak si někdy udělám i lokny, pomocí žehličkou, což je opravdu minimálně na půl hodiny.. :)

První účes je poloculík, který je obmotaný pramínkem vlasů. Začneme tak, že si oddělíme vlasy na pravé straně (to je ten pramínek, kterým poloculík obmotáme). Poté uděláme poloculík, vezmeme pramínek vlasů, přeložíme ho přes poloculík a dole připneme pinetkou.. Přestríkáme lakem na vlasy a můžeme vyrazit :)



Dalším účesem je obyčejný koňský ohon. Vlasy zagumičkujeme do culíku, vezmeme si malý pramínek z culíků a obmotáme jím gumičku. Poté musíme opět použít pinetku, pomocí které celý účes drží. Zafixujeme lakem na vlasy, nebo uhladíme voskem. 


Tenhle účes je nejjednodušší - pouze culík a nějaká ozdoba do vlasů


A poslední je rybí cop, na který je návod zde


Jak se Vám účesy líbí, jaký je nej? Jaké vy používáte účesy? Také si někdy nevíte rady, co s vlasama? :D


Mějte se pěkně, Petra







14 komentářů:

  1. Mě se líbí všechny, jsou jednoduché, zaberou chviličku a člověk vypadá pokaždé jinak. Trošku náročnější je rybí cop, který já osobně mám ráda moc, ale teď ho kvůli krátkým vlasům bohužel neudělám :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný :) Copy nosit nemůžu, protože mám kratší vlasy. Někdy nosím poloculík, ale většinou nosím rozpuštěné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. super účesy, ja by som na niektoré potrebovala dlhšie vlasy :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Ano v Praze je opravdu krásně a ten had je opravdu skvělej! :) není se čeho bát;)

    Jinak z účesů se mi asi nejvíc líbí ten rybí cop. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy, v horku je pro mně ale nejlepší a nejrychlejší drdol :-) Ten rybí cop jsem kdysi uměla, ale nějak si už nemůžu vzpomenout, jak na to, budu muset kouknout na youtube:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, účesy se povedly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za milé komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  8. poloculík je můj favorit...
    hodně hezká práce


    tisk letáků

    OdpovědětVymazat
  9. ten první účes se mi líbí nejvíc :) asi budu muset zkusit

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!