středa 8. srpna 2012

Domaaaaa

Ahoooj...!!!

Moje milé čtenářky, které jsme na mě, i přes mou neaktivitu nezanevřeli... :)) Moc Vás všechny zdravím... :))

Dneska brzo ráno jsem přiletěla z Turecka, ještě se aklimatizuji, je tady o 25 °C míň, takže pro mě docela šok :( Byla to super dovča, určitě Vám připravím pár foteček a přidávám jednu na ochutnávku :)))


zatím se mějte moc krásně a písněte mi, jestli je u Vás něco nového, nebo jestli jsem něco promeškala :))

8 komentářů:

  1. Ahoj Peti, myslím že se do dneška moc nezměnilo :D ale jinak vážně úžasná fotka!! :) už aby tu byly u další :) Monča :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozdíl 25 stupňů? kolik tam proboha bylo???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve stínu 40 °C, takže na sluníčku o hooodně vííc :))

      Vymazat
  3. Vítej! Hlavně že jsi si to užila. V Turecku je super dovča.

    OdpovědětVymazat
  4. Všude, kde je víc než 20 stupňů musí být super :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej v Čechách a hlavně se nám brzy aklimatizuj :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!