středa 9. října 2013

Schauma Silver Reflex šampon

Hezký den Všem :)!

Na novou Schaumu jsem narazila úplnou náhodou... Když mi došel můj oblíbený silver šampon Swiss o´par, tak jsem si běžela hned pro nový. Jenže.. v regále nebyl ani jeden, tak jsem se poohlídla o kousek dál a zahlédla jsem tuto novinku od Schaumy. Měla jsem štěstí, dokonce byla ve slevě za 39,90,- :).. A jak jsem s ním spokojená? To si přečtete v dnešní recenzi...



Šampon je určený primárně pro blondýnky, pro světlé, zesvětlené, melírované, nebo šedé vlasy. Má za úkol neutralizovat žluté tóny díky studeným barevným pigmentům.


Šampon má hutnou, tmavší fialovou barvu. Je dobře pigmentovaný. Má totožnou barvu, i hustotu jako Swiss o´par, přesto je mnohem lepší. Šampon se skvěle používá, dobře pění, stačí ho maličko (tudíž Vám vydrží dlouho). Nádherně voní a pokud nepoužijete kondicionér, který já moc nepoužívám, tak Vám vůně vydrží i ve vlasech :)!




Po prvním použití už bylo vidět, že jsou vlasy žlutých tónů zbaveny. Efekt je okamžitý. Po pravidelném používání měly mé melíry už barvu spíš do běla, než do žlutých odstínů. Vlasy nebyly ani tak vysušené, jako když jsem pravidelně používala Swiss.


Já osobně ho používám hned, když mám čerstvě udělané melíry a poté jednou týdně. Nechávám ho ve vlasech působit zhruba 2 minuty.

A zde je má fotka pro srovnání.. možná tam ten rozdíl nevidíte, ale na druhé fotce je vidět, že žluté tóny nejsou tolik výrazné.. Focené po 3 použitích.




Jeho velké plus je, že neobsahuje silikony..! Takže já mu opravdu nemám co vytknout a za mě je to jednička mezi Silver šampony!!! :) (Na to, že jsem si šampon kupovala jako nouzovku, tak jsem jím velmi mile překvapena a určitě ho budu používat dál.. Bohužel, po Swiss o´par už ani nekouknu :)) :D.. )

                  ---- S Balea Silber Glanz ho raději ani nesrovnávám... :D:D:D --- to je absolutní propadák a nechápu, jak může být označen jako Silver..

Schaumu seženete v každé drogerii za super cenu! Tak šup pro něj :))..


Zkoušeli jste? Jaký je Vás nejoblíbenější Silver šampon?  




4 komentáře:

  1. Tento silver jsem používala, když jsem ještě měla melíry a je fakt naprosto dokonalý. Výsledky byly viděť už po prvním použití. Souhlasím, že dobře pění a nevysušuje vlasy. Opravdu se tento výrobek povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Za vyskúšanie a dobrý výsledok stojí aj silver šampon od henna colors :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni:-), vypadá opravdu zajímavě:-), mám doma podobný šampón, akorát od jiné značky:-).
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!