pondělí 1. dubna 2013

Nail art s potravinovou fólií + novinky - Ask, Instagram, Essence + BLOGSALE :)

Krásný Velikonoční večer Všem!!! :)

Tak tu máme pondělí večer..Jak vás dneska kluci zlískali? :D:D Mě bolí zadní část těla  ještě teď..:(

Tento týden nás naštěstí čekají jen 4 pracovní/školní dny :)) Musím říct, že se mi po dovolené (chtěli byste vidět nějaké fotky?) a celkově po prodlouženém víkendu vůbec do školy nechce :( :D Venku máme pořád zimu a už mě tohle počasí opravdu nebaví..! :( Jak jste trávili prodloužený víkend vy? :)

Dnes mám pro Vás toho docela dost, tak se na to hned vrhneme :)

První, co bych Vám chtěla ukázat, je Nail Art s potravinovou fólií.. Tuto techniku jsem  viděla u Soničky , moc se mi to líbilo, ale zkoušela jsem teprve včera..:) No a jak se mi to povedlo? To se podívejte sami :)



Jako podklad jsem použila bílý lak od Maybelline, ostatní nehty jsou 2 vrstvy lakem od Essence - Very Berry.. :)



Zkoušeli jste? Zkusíte? Jak se Vám líbí? :))

Dále mám pro Vás pár novinek :)

Budu ráda za otázky :)

Další novinkou je to, že se v drogeriích objevila limitka Essence s názvem Floral Grunge. Zatím jsem si nic nepořídila, ale líbí se mi tvářenka a laky na nehty..:) Zajímavý je i barvící pudr na vlasy ...Musím se na ní v nejbližší době zajít ještě podívat, aby na mě něco zbylo :)


A dále - vyřazovala jsem pár laků, tak se jukněte :) K ceně si připočítejte 45,- doporučené poštovné. 

Laky jsem skoro vůbec nepoužívala, možná tak jednou, ale jsou jako nové!



Cena za sadu - 110,- 
Při koupi jednoho laku - cena za lak - 19,-

Rimmel Lycra Pro - Nepoužitý! 
Cena - 29,-

Na další věci se můžete kouknout ZDE :)

V případě jakýchkoliv dotazů mně kontaktujte :) Ať už na email (cute.petty@seznam.cz), nebo na ask :)

Tak, pro dnešek by to bylo ode mě všechno :)

Mějte nádherný den!

Vaše Peťula









15 komentářů:

  1. vyzerá to zaujímavo ;) tie nechty

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych fotky z welness víkendu na blogu uvítala. :-) Mám ráda blogy, kde autorka tu a tam přidá i něco ze svého soukromí, nějaké fotky z výletu nebo tak, je to hned takové osobnější. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře Zuzí, nějaký příspěvek připravím :)

      Děkuji

      Vymazat
    2. Taky chci vidět fotky z dovolené :)

      Vymazat
    3. Dobře holky :) Připravím článek :))

      Vymazat
  3. Jéjo :) máš nádherné dlhé nechty :) ja musím nosiť umelé pretože ich mám veľmi krátke ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Umělé taky vypadají pěkně!

      Vymazat
  4. Jak se používá barvicí pudr na vlasy? Slyším to poprvé v životě, že to existuje. A na jakou barvu vlasy obarví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, je to taková tyčinka, kterou přejíždíš po vlasech... s pudrem to nemá nic společného, řekla bych :)

      Jinak jak vidíš na fotce, je to do oranžova :)

      Vymazat
  5. Dík za vysvětlení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Není zač.. :)

    Já děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. To s folii jsem taky zkoušela a vypadalo to moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!