neděle 23. září 2012

Essence - druhá šance??

Pěkný nedělní večer,
dneska jsme měli s přítelem perný, ale pěkný den. Byli jsme na výletě v Děčíne - šli jsme do Zoo a na Pastýřskou stěnu, je to tam moc pěkný, počasí nám také celkem vyšlo. Určitě Vám ukážu v nějakém z dalších příspěvků pár fotek :) Po výlete jsme šli k nám do Tp na fotbal.. :) a teď už si sednu, dám si salátek a půjdu spát, protože ráno vstávám na šestou do práce a do školy..

Teď už ale k dnešnímu příspěvku..Koupila jsem si další lak z nové kolekce Essence..já vím, říkala jsem, že už si další nekoupím, ale já jsem tuhle barvičku prostě musela mít :) Je to lak s názvem Naughty and pink, který se lakoval celkem pěkně..Má dobře zakulacený štěteček, takže se mi podařilo vytvořit pěkný oblouček od začátku nehtu :) Dala jsem dvě vrsty, protože první bohužel nekryla dostatečně..:( Samotný se mi moc nelíbil, napadlo mě nalakovat konečky nehtů modrým lakem (také od Essence, ale ze starší kolekce) a dopadlo to takhle :)  Líbí se Vám to??



Napište mi, jaký jste měli víkend vy? Co jste dělali a jestli Vás zítra čeká práce, nebo škola, nebo obojí, jako mně :)


Mějte se famfárově :)


Peťula

4 komentáře:

  1. Ahoj Peťul, nehtíky se Ti moc povedly, vypadají krásně a je to zase trošku jiného :) Líbí se mi to..

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle! Hlavně máš krásné nehty:) Ten lak mám taky a je můj oblíbený, kvůli té barvičce:)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji za pěkné komentáře! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!