neděle 29. září 2013

Tělové mléko do sprchy NIVEA

Pěkné nedělní ráno Vám Všem :)

Konečně opadla vlna tělových mlék do sprchy a hned Vás s ním budu zase otravovat, jelikož ho používám pravidelně asi dva měsíce a můžu Vám tedy podat objektivní, ale i subjektivní recenzi :). Už na začátek Vám ale řeknu, že jsem z něj nadšená a patří (i když jsem měla teprve jedno balení) mezi mé nejoblíbenější výrobky:). Více ale v článku.....



Mléko jsem si zakoupila v Rossmannu, protože mě zaprvé - zaujala reklama a za druhé, mám suchou pokožku a nebaví mě se po koupeli, nebo sprše mazat krémem :D..Zakoupila jsem si rovnou velké balení, protože jsem prostě tušila, že bude fajn :). V nabídce je k dostání mléko bílé(hydratační) a modré (výživné). Vzhledem k tomu, že mám suchou pokožku, tak jsem si vybrala to modré, které je pro ni určeno.

Micka musí být prostě všude :D:D



A jak používám mléko do sprchy? Bohužel, mléko nenahrazuje sprchový gel, nebo mýdlo. Tím se nejdřív umyji a poté, po celém těle nanesu tělové mléko. Nanáším úplně stejným způsobem, klasicky, jako kdybych se mazala tělovým mlékem mimo vanu... Mléko ale nesmyjete stejně hladce jako sprcháč. Mléko totiž ani umýt nejde..Po usušení je ale pokožka krásně hydratovaná, hladká a vláčná. Opravdu, jako kdybyste po sprše použili krém nebo mléko. Jak jsem již psala v úvodu a jak u mě už určitě víte, trpím na atopický ekzém a s ním spojenou suchou, až podrážděnou pokožku. S tímto tělovým mlékem je ale pokožka opravdu hladká a nemusím už používat žádný jiný krém.



Konečně opadlo čekání, než se tělové mléko vsákne...Jupíí..:))

A co říci závěrem? No určitě to, že Vám mléko vřele doporučuji a že ten, kdo ho ještě nezkoušel opravdu prohloupil :)). Mléko seženete v drogeriích a stojí 119,90,- (250ml), ale mnohokrát je v akční nabídce za 89,90,-!!! Například od zítra v drogerii Rossmann...

Zkoušeli jste? Jste spokojené? 

Plánujete si mléko zakoupit?

Mějte krásnou neděli, načerpejte síly na další týden a hlavně na nový, podzimní měsíc - říjen :))

Vaše Petra



8 komentářů:

  1. Už dlouho nad ním přemýšlím, ale vidím všude spoustu pozitivních recenzí, takže určitě taky vyzkouším :))

    Http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, Peťul :) Mě teda vůbec nesedlo. Těšila jsem se, že sprchu a mazání zvládnu v jednom kroku, protože jsem na mazání hrozný lenoch :), ale bohužel mi vůbec nesedlo. Škoda, mohlo mi ušetřit tóóólik času :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Zuzí.. to je škoda, že Ti nevyhovuje.. ale holt každému sedne něco jiného :) A zkoušela jsi tohle modré? Nebo to bílé? Četla jsem, že to bílé je spíš propadák nu.. :D

      Vymazat
  3. Vubec nic proti tobe. Ale stejne se jako tak člověk musi namazat, takze trosku nechápu co tímhle Nivea chtela říct .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě :) Jasný, že se člověk musí mazat, ale tohle je spíš pro dny, nebo pro chvíle, kdy člověk opravdu nestíhá :)) .. Děkuji za komentář

      Vymazat
  4. Také ho mám a jsem moc spokojená, používám ho hlavně když jsem líná a po koupeli se chci jen rychle zabalit do županu, ale ještě radši mám jejich tělový olej, ten je úplně bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já ho taky použiji jen, když nestíhám a jsem líná :)) :D Tělový olej? Tak ten zkusím..:) Děkuji za tip!

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!