čtvrtek 4. října 2012

2x OOTD + bonus

Přeji pěkný den Vám všem!

Dneska mám pro Vás dav outfity z tohoto týdne, jeden je sportovnější, zase jsem provětrala tenisky :D Také Vám je taková zima?? Já už musela vytáhnout kabát, myslela jsem, že ho ještě do půlky října nechám ve skříni, ale už se to hold nedá :)


První outfit je kombinace pohodlných džín a nového kabátku, ve kterém je teplíčko a nosí se mi opravdu hezky.



kabát - New Look
Kabelka - MulBerry
Kalhoty, boty, šátek - tržnice
tričko NY
Přívěsek se srdíčkem - Klenoty Provazník



Druhý OOTD 

Mikina - Tally Weijl
Tílko - Kik

A tím bonusem je tato super mikča z New Yorkeru, která může být nošena i s teniskama, nebo k ní volím i balerínky, je opravdu teplá, takhle na podzim zahřeje :))

Líbí se Vám něco? Jaké volíte outfity vy??

Dejte mi vědět v komentářích.. :)




11 komentářů:

  1. Peti, mně se nejvíce líbí ta mikina z NY, to zapínání je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je suprová Petruš..a jaké je v ní teplííčko.. nemohla jsem ji tam nechat :) Děkuji za komentář

      Vymazat
  2. mikina je fakt superná to zapínanie, zaujímavé

    OdpovědětVymazat
  3. Tá mikina je jednoducho skvelá! U nás som ešte takú nevidela...:-/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :)
    mikina je úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ta mikina nema vobec chyb uzasna!
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. týý jo, mikina je dokonalá a triko s proužkama taky

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji Vám za pěkné komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  8. ta mikina je fakt boží...kupovala jsi jí v NY teď? a nebude ti vadit, když se zeptám kolik stála? Asi si jí nadělím pod stromeček...

    OdpovědětVymazat
  9. já už jí mám asi rok, vůbec nevím, kolik stála.. opravdu si to nepamatuji.. .:(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!