úterý 9. října 2012

Rýže se zeleninou a s kuřecím masem

Krásný večer,
dlouho jsme tu neměli žádný recept, tak sem s ním :) Jedná se o rychlou, chutnou a levnou mňamku..

Nedávno jsem si vařila rizoto a rozhodla jsem se, že Vám ukáži, jak hoi dělám já a jak ho mám nejradši :)

Suroviny: 

Rýže, zelenina (rajčata, papriky, cibule, cuketa), olivový olej, kuřecí maso, sůl a pepř


Postup: 
Rozpálíme si pánev, na kterou dáme lehce orestovat cibulku. Po pár minutkách přidáme maso, zeleninu - osolíme opepříme. Necháme povařit, dokud maso i zelenina nebudou měkké. Dáme si vařit rýži, se kterou vše nakonec smícháme. 



A je hotovo! Můžete posypat sýrem, nebo dochutit např. kečupem :)




Je to opravdu jednoduchý recept, který si myslím zná každý. Já si to vařím ráda, rýži miluji.

Pa Vaše Petra


PS: Omlouvám se, že v poslední době moc nepřispívám, mám nějaký rozbitý notebook a budu ho muset dát do opravy :(( Tak uvidím, jestli ho tam vůbec mám dát, nebo jestli si nemám koupit rovnou nový.. Snažím se dělat, co se dá .. Omluvte mě prosím..


7 komentářů:

  1. Sice mám radši rizoto normálně upečené v troubě, ale tohle je taky moc fajn:). Nicméně Peti co ty a Ladybox? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano! Co ty a Ladybox?

      Vymazat
    2. Holky, příjde mi až listopadový :) Zrovna dneska ho objednávám :))Těšte se začátkem listopadu na recenzi

      Vymazat
  2. mňamka.. :)ale bez tý rýže to vypadá líp.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jídlo mám taky ráda, je to rychlé a skvěle to chutná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pěkné kometáře.. :) A všem děkuji, že chvilku vydržíte, protože mám notebook v opravě.. :( Děkuji Vám

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!