pondělí 29. října 2012

TAG od LucieTheShoesManiac

Ahojky,
dneska jsem koukala na TAG u Lucky a moc se mi líbil, tak jsem se rozhodla, že na její otázky také zkusím odpovědět :))

1) Kterou vlastnost na sobě fakt, ale fakt nesnášíte?
Vlastností, které na sobě nemám ráda je víc, ale budu jmenovat tu, která mi vadí nejvíc - urážlivost..

2) Jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíte?
Jsou to určitě džíny, které mám už pěkně dlouho - minimálně 5 let. Jsou už hrozně prošoupané, děravé, seprané, ale já je stejně nikdy nevyhodím :D

3) Jakou nejhorší známku jste měly na vysvědčení ze ZŠ?
Na základce to byla 2 z těláku :( :D

4) Máte raději kávu nebo čaj?
Čaj.

5) Oblíbený parfém?
Momentálně je to Vera Wang - Look. Oblíbených mám víc, hodně je střídám.. Další můžete najít v sekci vůně..

6) Film, který se vám nelíbil?
První mě napadli Bastardi...jednička se ještě dala, ale ty další díly....


7) Nejhezčí věc, kterou jste kdy od někoho dostaly?
Každý dárek, co dostanu, se mi líbí a jsem za něj vděčná..Nejvíc mě ale dojal a překvapil přítel, když mi k Vánocům koupil notebook a k narozeninám foťák ..

8) Nejklasičtější módní kousek?
Černé džíny (slimky) - nikdy jsem je nenosila, až teď v poslední době. Nejspíš už je nikdy nesundám :)

9) Nejhezčí vyznání lásky?
Ještě nepřišlo :(

10) Nejoblíbenější jídlo?
Lečo

11) Jaké slovo vás charakterizuje? Jen jedno! :)
Jedno slovo nejde..:( :D Jsem tak hodná, až jsem blbá ...


Napište mi do komentářů Vaše odpověďi :) Jsem zvědavá a těším se..

Pěkný večer

Petra



5 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to shrnula! Ráda jsem si o tobě něco přečetla ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš opravdu skvělého přítele :D :), možná také sepíšu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hi, děkuji..ale vztah není jen o dárcích :) sepiš! Ráda se kouknu

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!