čtvrtek 25. října 2012

Novinky z tohoto týdne

Krásný čtvrtek všem,
v uplynulých dnech se mi lepí smůla na paty..:( Rozbil se mi notebook, předevčírem mi umřel můj milovaný křeček Montík :( a dál nebudu pokračovat, protože Vám nechci kazit už takhle počasím ošklivý čtvrtek... Jednu pozitivní zprávičku bych ale měla.. zítra totiž vyrážím s kamarádkou na koncert JLO!!!! Neskutečně se na ní těším..:) Jedete tam také někdo?

A teď k novinkám - dneska jsem zavítala do Rossmanna, kde na mě čekal lak Catrice - New York ve slevě za pouhých 10,-... Je to krásná modrá barva a těším se, až ho vyzkouším..



Máte rádi čokoládu? Tak to si určitě zajděte do drogerie Dm pro čokoládový deodorant.. Já jsem si ho koupila v Německu a voní opravdu jako čokoláda.. Vůně vydrží dlouho a jako deodorant funguje báječně :) Jako velké plus vidím fakt, že neobsahuje žádný alkohol, takže nepálí na čerstvě oholené podpaždí ...



Koupila jsem si také novou peněženku - Mulberry


Nový svetřík - můj první Lacoste! 



Super gumičky do vlasů z Tally Weijl 


A nakonec jsem si objednala další várku pásků na zuby :) Příjde mi, že už nemám tak zářivý úsměv :D







Vy, co máte podzimní prázdniny si užívejte volna :) a ostatním přeji krásný víkend.. Papa Vaše Péťa :))



10 komentářů:

  1. Pěkné věci sis pořídila, koncert si moc užij :))!

    OdpovědětVymazat
  2. DMkový nákup je super voľba myslím ten sprej a catrice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to teď máme podobné období..nám předčasně umřel v neděli pes :( a jinak je to teď takový nic moc, škola mě zmáhá.
    Z těch pásků jsem zklamaná. Stříhám si je napůl, jak jsem to hodně četla a mám problém, že mi na zubech nedrží a to nepiju a nemluvím přitom..a hlavně mi vadí, že když pak polykám, tak cítím ten peroxid, takže se snažim nepolykat a hromaděj se mi sliny..takže ta půlhodina je utrpení vždycky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    můžu tě poprosit o více informacích o těch páscích na zuby? Mám docela žluté zuby a štve mě to. Chtěla bych znát tvůj názor (hlavně teda cenu této potvůrky) :). Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už tu o tom byl článek, rozklikni si sekci zuby :).

      Vymazat
    2. Jé, tak to se omlouvám, já jsem to právě nemohla najít. Děkuji :)

      Vymazat
  5. škoda, že mám koncert daleko, hned bych šla. bude to určitě nezapomenutelný zážitek :) užijte si ho :)

    OdpovědětVymazat
  6. čokoládové veci u mňa idú, ja používam občas kakaový sprchový gél od kneippu, je to lahôdka :D
    justinaforfun@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!