pátek 19. října 2012

OOTD + rychlý účes

Příjemné páteční poledne,

konečně mám opravený notebook, tak jsem tu zpět :) Co je u Vás nového? Já pendluji mezi školou a brigádou, začla jsem cvičit Jillian Michaels (btw - super cvičení, cítim se líp, i když je to celkem namáhavé, zejména druhá lekce, kterou jsem začla právě dneska :)

Po dlouhé době jsem vytáhla džíny... Modré džíny se mi nějak přestaly líbit, v poslední době jsem nosila tmavě modré, nebo černé..Dneska Vám ukážu, že ke mně tyto džíny opravdu moc nejdou. Líbily by se mi k teniskám, třeba na nějaký výlet, nebo tak.. Co myslíte?



Moc nekoukejte na to, jak vypadám - je to focené asi v 5 ráno, venku tma a zima :D


A tady je tip na rychlý účes..

Upletla jsem z každé strany copánek, sepla to průhlednou gumičkou a je to :) Vypadá to moc pěkné a vydrželo mi to celý den v práci a ve škole.. a to je co říct :)


Mějte krásný den


Vaše Peťula








10 komentářů:

  1. Modrý džíny taky nenosím, takže chápu, že si v nich připadáš nesvá, já to mám stejně... mně se nelíbí, už jsem si taky na ně odvykla.

    A účes je pěkný, dělám ho podobně a je nejlepší - nikde nic nepadá do očí, vypadá to upraveně a drží to.

    OdpovědětVymazat
  2. No přesně, hlavně když nic nepadá do očí, to mě vždycky strašně rozčiluju :-) A s těmi džíny tě naprosto chápu! Já si na jaře koupila světlé a teď na ně ve skříni hledím jak tele na nové vrata bo teda jako vůbec teď nechápu, z jakého důvodu jsem si je teda jako koupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom bohužel uplně stejně, viď?? Prostě jsme zvyklý na ty černé apod. a tyhle nám hold budou ležet ve skříni :D :D

      Vymazat
  3. Ten účes je skvělí, ten určo vyzkouším!:) A já zas džíny nenosím vůbec:-D Jsou mi nepohldné, mám ráda jen legíny nebo jeggins:)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč bys nemohla nosit džíny? účes se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!