neděle 21. října 2012

Voňavé novinky od Baley

Pěkný den všem!

Nedávno jsem v drogerii DM zahlédla nové sprchové gely a tělová mléka. Na první pohled mě zaujal obal - který je opravdu skvělý..Makronky, čokoláda, fíky...pěkná růžová barvička, tohle prostě láká ke koupi :) Oba dva výrobky jsou limitkami, které mají darovat zimou namáhané pokožce extra porci hydratace.



Vůně mě opravdu zaujala, ale jediné co cítím je ta čokoláda, která voní nádherně...(mm, už se těším, až se půjdu umýt) :D Vůně je nenásilná, voní dlouho po umytí i namazání :) Oba přípravky, jak už tělové mléko, nebo sprchový gel mají za úkol hydratovat pokožku a opravdu, po umytí je pokožka nádherně hladká..Tělové mléko je obohaceno o olej na rostlinné bázi a rychle se vstřebává..

Tělové mléko seženete za 40,- a sprcháč za 30,- ...

Tak už utíkejte, ať na Vás nějaké zbydou :)


13 komentářů:

  1. o tomto sprcháči a telovom mlieku som čítala dnes 2 články :) počkám si na recenziu pretože v jednom písala že nie je moc dobrý

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem k ním čuchala a naprosto mě dostaly! Tak jsem si pro ně co nejrychleji šla a bylo vyprodáno :(.

    OdpovědětVymazat
  3. Balea je nejlepšíí :)
    nová edice se jim opět povedla! voní krásně

    OdpovědětVymazat
  4. Já doufám, že u nás bude k sehnání. Tahle edice mě moc láká a za tu cenu =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jeeej dakujem za info! ani sa nejdem rozpisovat lebo som v nakupnom centre pri Dm a idem sa rovno kuknut ci je aj u nas!!

    Inak pozývam ťa k sebe na úplne prvú giveaway pri 3 výročí blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. O tomto sprchovém gelu a tělovém mléku už jsem četla několikrát a asi musí být opravdu skvělý! Asi si ho budu muset koupit:-D

    OdpovědětVymazat
  7. to jsi mě navnadila, že se půjdu zítra kouknout na sprcháč.

    OdpovědětVymazat
  8. mám doma sprcháš od balea... malinovej uplně bych ho nejraději sežrala :D

    OdpovědětVymazat
  9. jeee to vypadá dobře! Ale píšeš, že je to limitka, tak kdo ví, jestli ještě budou mít!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marsi, ještě je mají..včera jsem je viděla..tak šup pro něj :)

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!