neděle 28. října 2012

Neonový lak na podzim??

A proč ne? :)

 Příjemný nedělní večer,
t
ento týden jsem se konečně dostala k neonovému laku,  který jsem si koupila už v létě... v létě jsem ho měla na nehtech, ale zapomněla jsem Vám ho vyfotit. Lak stál 29,- v drogerii Teta. Je to velká lahvička a já počítám, že mi vydrží dlouuho.. Perfektně se nanáší a kryje už v první vrstvě...:)



Včera jsem se vrátila z koncertu JLO - byla nádherná a bylo to nezapomenutelný! :) Stála jsem první u pódia (neuvěřitelný) :) takže jsem měla JLO na dosah..Moc jsem si to užila.. určitě Vám v nejbližší době ukáži pár fotek.. 

Tady máte video, které jsem natočila :) JLO - Dance again

Papa, Petra

6 komentářů:

  1. Tý brďo, obraz ve videu má i docela dobrou kvalitu! Čekala jsem něco neviditelného natočeného z povzdálí a tys byla snad s nima na pódiu nebo co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stála jsem dva metry od ní :D 3 hodiny čekání v aréně se vyplatily ;)

      Vymazat
  2. JLO - super, to jsi si užila. Mám ji moc ráda, ale na koncerty nechodím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,kde jsi ho koupila??

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!