neděle 10. března 2013

3xOOTD z předchozích dnů

Hezkou neděli moji milí! :)

Dnes se připravte na plno fotek! Mám pro Vás totiž příspěvek s mými OOTD z uplynulých dnů. Snažím se je pro Vás fotit před odchodem do práce/školy :) Přiznávám, že pak moc nestíhám vlak a na nádraží skoro dobíhám :D, ale co bych pro Vás neudělala :) Tak tady je máte:


V úterý byla nálada na modrou.. :) Zkombinovala jsem modré tričko s krajkovým tílkem z NY :)





Tričko, tílko - NY
Naušnice - Rossmann
Náramek - Ebay


Druhý outfit je velmi jednoduchý - tričko Old Navy jsem ve skříni objevila uplně zahrabené, tak jsem se ho rozhodla opět nosit :)




Tričko - Old Navy
Naušnice - Ebay
Hodinky - Tally Weijl

A poslední outfit je opět zkombinován s krajkovým smetanovo-kávovým tílkem z NY :)





Kabát - New Look
Kalhoty, boty, šátek - tržnice
Kabelka - Mulberry
Svetřík - RXB
Tílko - NY
Náramek mašlička - Ebay 

Jak se Vám outfity líbí? :)




17 komentářů:

  1. Elegantní, moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  2. na každodenní nošení hezká, jednoduchá klasika :)...jinak na mém blogu Tě dnes zmiňuju, kdyby ses chtěla mrknout... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou moc hezké, ale nejvíce se mi líbí ten druhý - asymetrická trička jsou skvelá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, dělají hezkou postavu :) Děkuji za komentář

      Vymazat
  4. Moc hezké!:) Nejvíc se mi líbí to modré tričko, to má vážně krásnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je parádní a všechny výstřihy ještě parádnější!

    OdpovědětVymazat
  6. sluší ti to :) vypadá to dobře :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné! Modrá ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že ti modrá moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Holky! Mooc MOoooc Vám děkuji za komentáře.. jste super! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!