čtvrtek 14. března 2013

Pastelové laky z tržnice

Ahojky!

Nedávno jsem u Vietnamských obchodníků zahlédla krásné jarní pastelové barvičky laků na nehty. Dvě barvy se mi líbili hrozně moc, tak jsem si je vzala :) Jeden lak byl jen za 15 korun :) :D Směšná to cena..Zkusila jsem je oba..a tady je máte:


Laky mají obsah 10 ml, což mi stačí, protože nemám ráda velké balení laků, vzhledem k tomu, že ho nestíhám vypotřebovat a zbytečně pak vysychají.

Kvalita laků je srovnatelná a laky např. od Essence. Mají docela dobré štětečky. Oba dva se nanášely celkem špatně, pruhovaly a nekryly v první vrstvě. Dala jsem nakonec vrstvy pouze dvě..uvidím, jak to bude s výdrží :) Zatím drží :)




Vlastníte některá laky od Vietnamců?

Jak se Vám líbí ty, které mám já?


Vaše Peťula


13 komentářů:

  1. Vidíš, vůbec není poznat, že nejsou "značkové". Moc se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Proboha, to je nádhera! Ten meruňkový je božský!! :P

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou hezké, já žádné nemám :).

    OdpovědětVymazat
  4. sú veľmi pekné :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné jarní barvy! Moc se mi líbí ty světle béžové .:))

    Kisses
    -L♥
    www.cup-of-hot-tea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já asi žádný lak od Vietnamců nemám, ale ty tvoje jsou super!

    OdpovědětVymazat
  7. Nice blog!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, děkuji mooc za komentáře.. :) laky mají nádhernou barvu, ale bohužel mi nevydržely :( Už první den se začaly odlupovat..a to jsem dala nadlak :((

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký laky :) A mně nikdy žádný nevydrží dlouho, víc jak jeden den :D Asi mám špatný nehty nebo co :D:D

    OdpovědětVymazat
  10. Mně právě vždy laky drží tak, že nejdou ani odlakovat..:D:D Ale tohle mě zklamalo..:(

    Děkuji za komentář:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!