středa 6. března 2013

Random IV.

Příjemnou středu :)

Venku je krásně, je dlouho světlo, sluníčko svítí.. no prostě párada po té ošklivé zimě :) Mám pro Vás po hooodně dlouhé době random, očumovací příspěvek.


Svíčka s nejdelším plamenem :) 

Moji rybáčci...

Rafaelo od přítele, k Valentýnu

Sbííírka

Salátek k večeři

Valentýn
 Takhle mi to doma kvete... :))







Svííčka měnící barvy :))



Mějte krásný zbytek večera :) Vaše Peťula...

PS.: Třídila jsem šatník..tak kdyby jste chtěli, jukněte sem :) KLIK 



10 komentářů:

  1. Ty orchideje, jak já bych chtěla umět o ně pečovat :D♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to vůbec nic složitého, jen zalévám (jednou až dakrát týdně) a tak jednou za 4 měsíce hnojím :) mám je tedy všechny na parapetu, takže u topení jim je dobře :)

      děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. moc hezké fotky a máš teda nádherné orchideje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké orchideje. Mně akorát jedna chcípla. :-D :-( Máš moc povedený blog, sleduju tě. :-)
    A budu moc ráda, když se podíváš na ten můj. :-)
    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Musíš se o ně hezky starat, aby nepochcípali a nezalývat moc :) A máš moc hezký blog :)

      Vymazat
  4. Orchidejky jsou nádherné, taky jich mám pár doma:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou překrásné :) ještě, když má člověk doma víc barviček, tak je to nádhera...děkuji za komentář:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!