neděle 3. března 2013

Sobotní procházka na Doubravku

Krásný nedělní večer moji milí :)

Jaký jste měli víkend? :)

Dnešní článek bude soukromější, tak snad se Vám bude líbit..

Včera bylo krásně, tak jsme se s přítelem rozhodli, že předtím, než vyrazíme na nákupy tak se půjdem projít na vrch Doubravka, který je u nás v Teplicích :) Na jeho vrcholu stával dříve opevněný hrad. S významem hory je spojenou spoustu pověstí a jednou z nich je mýtus, který spojuje název hory s věštcem, kterou měl dceru Doubravku. Ta jednoho dne tančila na hradbách tak zběsile, že neudržela rovnováhu a spadla na kameny, do kterých vytlačila svá chodidla. Kámen leží na úpatí kopce směrem k doubravickému dvoru, kde žil kněz s bájnou Dobravkou. Kámen jsem nikdy nezahlédla, i když jsem na kopci byla už hodněkrát :(

Mám pro Vás pár fotek:




Naše Teplice




Přítel :)


No a nazpátek jsme šli Naučnou stezkou :)

Měla jsem sice uplně promáčené boty, ale ten výhled a krásné odpoledne stálo za TO :)


Kam jste se vydali Vy o víkendu? 


Snad jsem Vám dala hezký tip na výlet :) Doubravka je krásná..

Přeji příjemný vstup do nového týdne...! 


Vaše Petra





9 komentářů:

  1. pekné fotky :)) no ja som cez víkend aj nič moc nerobila,, snažila som sa učiť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem se učila.. :) ale na procházku jsem si vyšla :)

      Vymazat
  2. Také jsme byli na procházce a dnes už tak hezky nebylo, takže relax.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to horší Marti, dneska dokonce pršelo a čeká nás -7:(

      Vymazat
  3. Vypadá to fakt nádherně, hned bych se tam vydala na výlet, kdyby to bylo poblíž:o) Já zatím ještě s výlety pěšky, ne autem váhám, tady je to samé blato, ještě sníh, nic moc no..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!