neděle 17. března 2013

2x OOTD + účes


Krásnou neděli :)

Venku je nádherně, svítí sluníčko, sníh pomaličku taje a už nám přichází jaro :) Konečně! Jak budete trávit dnešní den? Já začnu s OOTD z minulého týdne :))



První oufit je takový tmavý, tento den jsem náladu na tmavou :) :D Přiznávám, že černou a tmavě modrou barvu mám ráda :) 






Tričko - Tally Weijl
Prstýnek, naušnice - Swarovski Elements
Náramek - Ebay
Kalhoty, šátek - tržnice
Kabelka - Mullberry
Boty - New Yorker

Návod na nehty - ZDE

Druhý outfit už je veselejší, hlavní roli hraje bílé tílko, které celý outfit rozzáří :)






 
Svetřík - F&F (Tesco)
Tílko - Kik
Prstýnek, náramek - Ebay
Řetízek - od mamči k narozeninám
Naušnice - Swarovski el. 

A ještě účes : 


Je to úplně jednoduché, okoukala jsem ho od Peťuly z Lovelyhair. Je to ,,klasický,, cop, jen máte dva prameny silné a jeden slabý. Plete se uplně normálně jako copánek :). 


Přeji Vám krásný zbytek dne a dobrou chuť u nedělního oběda :))

Vaše Petra

17 komentářů:

  1. Nádherné outfity! Nejvíce se mi líbí ten první :))
    Nechceš spřátelit?:)
    Já už si tě přidala :))

    Kisses
    -L♥
    www.cup-of-hot-tea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš hezký blog..také jsem si Tě přidala :) A děkuji za komentář

      Vymazat
  2. ten náramok so srdiečkami!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. to tričko z Tally je moc hezkée :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky :)
    jsem nový
    Follower
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Účes jsem také zkoušela, ale zatím mám na něj ještě moc krátké vlasy :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vlasy celkem dlouhé, ale taky mi to moc nešlo.. :D

      Vymazat
  6. Jojo, to černé tričko mě taky zaujalo:-D A ten účes, ten cop, achjo, škoda, že jsem byla nedávno u kadeřnice, teď mám na to asi zase krátké vlasy:((

    OdpovědětVymazat
  7. super účes! :) škoda, že nemůžu moc nosit culíky, vůbec se mi totiž nelíbí moje uši :D Jsem tvůj nový fanoušek na gfc (petra lorietta), kdybys chtěla, můžeš mi dát like na facebooku, já gfc na blogu nemám:( předem moc děkuji, měj se krásně! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!