pondělí 25. března 2013

Essence lesk na rty - Hottest pink

Krásné pondělní ráno :)

Jak jste trávili víkend? Já jsem si dělala věci do školy, byla jsem posedět s kamarádkou a trošku jsem si také odpočinula :) Tento týden mám školu i práci jen do čtvrtka, pak odjíždíme s přítelem na Wellness prodloužený víkend :) Už se moc těším.... Vyrážíte také někam před Velikonoci?

Na zubech trocha lesku - chybička se vloudila :) :D

Dnes bych Vám ráda ukázala lesk na rty od Essence, který jsem si pořídila nedávno. Lesky Stay with me patří mezi mé nejoblíbenější a tento není výjímkou :)




První, co mě zaujalo, tak byl jednoduchý, pevný obal, který se hodí do každé kabelky :) Tyhle lesky mají  skvélé štětečky, se kterým se mi dobře lesk nanáší.  Jsou příjemné, nelepivé. Mají dobrou konzistenci. Krásně na rty přilne a celkem dlouho vydrží.

Tenhle lesk mé, už třetí balení lesku Stay with me (jen v jiném odstínu). Řekla bych, že určitě stojí za vyzkoušení :)

Jedna, tenká vrstva :)

Bohužel, už si nepamatuji cenu, ale nebyla vysoká - kolem 40 - 50 korun v drogeriích Dm a Rossmann :)




Přeji Vám krásný den :))

Kdo chce - může mě sledovat na Instagramu - petuniie




5 komentářů:

  1. Já mám taky z této řady, odstín 04 trendsetter, nevím, jestli se tento odstín vyrábí, protože jsem ho kupovala ve výprodeji, ale je pěkný a hlavně mi dlouho vydrží. :-) A moc ti závidím ten welness pobyt. Jela bych hned. :-) My jsme chtěli někam na výlet, ale nevím no, to počasí je hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář Zuzí :) No já se těším moc, ale to počasí mě štve :( Zase napadl sníh..

      Vymazat
  2. Ten lesk je nádherný!!! Moc pěkná barva. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!