středa 27. března 2013

Dva jarní laky Catrice

Krásné středeční ráno, 
napřeháním to s těmi jarními laky?? :D Tohle je už druhý článek na ně.. :D Klidně se ozvěte, ale já už to jaro táák chci :)) 

Akorát jedu do práce a do školy ... Ještě, že tento týden jen do čtvrtka - v pátek už odjíždíme s přítelem na Wellness víkend :) Už se moc těšíím..snad budeme mít krásné počasí a ne takovou zimu, co je právě teď.. ! Mám pro Vás jednu novinku ze soukromí - v pondělí mě přítel překvapil novým mobilním telefonem :) Koupil mi Sony Xperia U, který jsem si přála, ale říkala jsem, že dokud mi fungoval můj starý dobrý (i když ne chytrý:D) Samsung S5230 star, že nový mobil nepotřebuji. No a on mi chtěl udělat radost, tak mi ho koupil. Já ho zatím jen oťukávám, ale je skvělej a když budete chtít, tak o něm můžu udělat samostatný článek :) a kdybyste mě chtěli sledovat na instagramu, který jsem si nedávno založila - tak tady je má přezdívka :) --- Petuniie

  Mám pro Vás laky, které jsem nedávno ukořistila ve výprodeji. Jsou to laky Catrice z kolekce Cucuba. Pořídila jsem si mint barvičku a takovou jemně oranžovou. Zkusila jsem je zkombinovat a vypadá to celkem  pěkně.. :) 

Lakovaly se mi dobře, ostatně, jako ostatní laky od Catrice. Je to dobrá, kvalitní značka a laky od nich mám ráda :) Velké plus dávám za dobré schnutí a vysokou výdrž :). 



Laky mě stály asi 30,-..:) 

Jak se Vám líbí? Máte rádi tyhle barvičky? :))

Přeji Vám příjemný den!

Vaše Peťula 



8 komentářů:

  1. Tééda to je hodný přítula :)No a nejvíc závidím ten welness pobyt :D Taky bych jel :)
    Laky jsou pěkné oba, ale asi bych sáhla radši po mint, oražovočervený mi moc nesluší :)
    Jinak máš naprosto krásný tvar nehtů, taky by se mi takové libily :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mentolová barvička je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné, a kdepak jsi je ukořistila?? :P Miluji mint barvičku..

    OdpovědětVymazat
  4. Oba mají moc krásnou barvičku, teď už by to chtělo jen to jaro :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé ty máš hodnýho přítele :)já si chci taky umět nalakovat takhle nehty :( to mám vždycky tak opatlaný

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné barvičky, úžasné nehty!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!