pondělí 15. července 2013

Garnier Ultra Doux - rozjasňující šampon


Hezké pondělí moji milí čtenáři!

Teno týden začneme s recenzí na šampon od Garnieru na rozjasnění vlasů, který obsahuje med, heřmánek a kamilu.

Šampon jsem vypotřebovala do poslední kapičky, tak jdem na recenzi.

Z řady Ultra Doux jsem ještě žádný šampon nevyzkoušela. Na blozích jsem na ně četla ale chválu, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tenhle, který je určen pro blond vlasy, i když vlastně blond vlasy nemám, jen melíry..:))



První, co mě zaujalo byla vůně. Po otevření a napěnění se celá koupelna rozvoněla heřmánkem.. a to opravdu! Šampon hezky pění, vytvoří hustou pěnu, která se dostane ke všem vlasům. Osobně nechávám šampon působit asi 3 minuty a pak oplachuji. Po opláchnutí vlasy nejen, že krásně a dlouho voněly, ale byly také hebké na dotek a opravdu lesklé. 
Vlasy jsem neměla ani vysušené, což je fajn teď v létě, kdy sluníčko pálí! :)

Velkým plusem je, že neobsahuje silikony, ani žádné parabeny a je to tvořen z přírodních složek.

Jediné, co bych mu vytkla je, že jsem měla vlasy malinko rozlítané a musela jsem použít lak :). 


A na konec, důkaz, že se blonďaté vlasy opravdu lesknou.. :)




Mějte fajn zbytek dne a užívejte si krásného počasí a prázdnin :))


Vaše Petra





7 komentářů:

  1. Ja som raz mala tento garnier a mala som po ňom strašne spľasnuté vlasy a mastili sa mi už na druhý deň. Odvtedy som po ňom ani nesiahla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajaj..a mě problém nedělal :) Ale děkuji za komentář

      Vymazat
  2. Jak píšeš, že obsahuje heřmánek, med a kamilu - tak ta kamila je právě ten heřmánek. To jen tak pro info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale já to vím..napsala jsem jen to, co bylo v popisu :)

      Vymazat
  3. Bohuzel se da koupit uz jen na vietnamskych trznicich.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!