úterý 26. února 2013

Jak na vlny/lokny žehličkou?

Krásný den,
dnešní článek bude účesový.. Někdo z Vás možná ještě neví správnej způsob jak vlnit vlasy žehličkou..A já Vám dnes ukáži, jak si vlasy vlním právě já :) Není na tom vůbec nic složitého, stačí najít správný grif a už to jde samo :)





První důležitou věcí je mít žehličkou, která má zaoblené hrany..Lepší je i žehlička, která je úzká, s tou silnější se pracuje hůř a vlnky nejsou až tak viditelné.. (ale pro ty, kdo mají rádi přirozené vlny je to ideální volba).


Dále byste si měli pořídit nějakou ochranu před horkem na vlasy.. Já používám od Got2Be. (Na tohle opravdu nezapomínejte, zvláště Vy, co si žehlíte vlasy každý  den  - nedávno jsem totiž viděla video, kde si holčina natáčela vlasy a vlasy ji zůstaly na kulmě)..




Poté si vlasy důkladne rozčešte a rozdělte si pomocí skřipců horní a dolní polovinu vlasů... Začneme s dolní půlkou. Následně si vezmu jeden pramínek, ani ne moc tlustý, ale ne ani tenký.. :) Nahřátou žehličku přiložím k vlasům a vytáčím směrem VEN..žehličkou sjedu uplně dolů a pak ještě pomocí prstů loknu dovlním a přestříkám lakem :) 





Úplně nakonec, když mám dodělanou celou hlavu, tak vlny prohrábnu prsty.. :)

A máme hotovo :))


Vlníte si vlasy? Zkoušeli jste? :)) Písněte mi do komentářů...


Vaše Peťula

6 komentářů:

  1. pěkné, já nemám žehličku, ale koupila jsem trojkulmu, mám docela ráda jak vypadají vlasy nakulmované s ní, a hlavně vypadá to, že jich mám hodně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně lokny nedží :/ ani když jsou udělané kulmou, ani žehličkou :( ... spadnou asi tak za 5 minut a pak to vypadá jako bych zrovna vstávala... děs :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co máz toho Jani, mě taky ne :D máme asi moc kvalitní vlasy nebo co :D

      Vymazat
  3. skúšala som to aj na sebe aj na kamarátkach dobrou žehličkou a nič...

    OdpovědětVymazat
  4. Já občas a kulmou, s žehličkou zatím nejsem kamarádka:).
    Video s holčinou jsem viděla také a bylo to drsný:). Chudák holka!

    OdpovědětVymazat
  5. :-D zkoušela jsem to nedávno tou žehličkou a hrůza děs, vypadalo to jako polámané vlasy, taky to chci umět:-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!