úterý 5. února 2013

Co jsem si pořídila ve slevách v Rossmannovi?


Pěkné úterý Všem..:)

Ještě nedávno jsem si zoufala nad tím, že u nás Rossmann nemá skoro žádné slevy a když jo, tak na mě skoro nic nezbyde..Ale dneska jsem se šla do drogerky kouknout a čekalo na mě pár hezkých věciček. Essence momentálně vyprodává výrobky, které vyřazuje z prodeje (pravda, moc jich tam na mě nezbylo, skoro vše bylo vybrané). Koupila jsem si zvýrazňovač a tvářenku. Dále jsem zahlédla stojan Catrice, kde byli oční stíny za 29,90 a já jsem neodolala těmto zlatým. Poté mě u pokladen zaujal stojan, kde byla všechna bižuterie za 30,-. Neváhala jsem a koupila si prstýnek a náušnice.. :)


Tvářenka Essence Soufflé touch blush 010 fresh apricot
Tahle tvářenka se mi líbila ještě když nebyla ve slevě.. A když už mi dochází má oblíbená z kolekce Fruity (btw. nemáte jí někdo prosíím - koupíím), tak mi přišla vhod. Je stejné pudingové konzistence, ale bohužel  nevoní tak krásně. Maličko z ní cítím jahody. Hezky se roztírá, a na tváři vypadá krásně přirozeně. Myslím, že balení vydrží dlouho, protože jí stačí opravdu maličko :) Za 29,90 super kauf :)




Catrice oční stín - I love champagne 
Líbil se mi hned, jak jsem ho viděla. Krásná zlatavá barvička s bílým podtónem. Doma mě ale zklamal. Není tolik pigmentovaný a práší :( Mám zlaté třpytky všude po obličeji, jen ne na víčkách :( Budu to muset ještě nějak vykoumat :))


a co nebylo ve slevě a nutně jsem potřebovala??

Štětec na oční stíny
Četla jsem na něj hrozně moc chvály a je opravdu super!! Nejlepší štětec který jsem kdy vyzkoušela :) 




A bižuterie....

Náušnice - 30,-



Prstýnek 30,- 

  

Když se daří, tak se daří... :D:D :))

Máte u Vás také výprodeje? Určitě si do Rossmanna zaskočte, něco na Vás ještě zbyde :))

Příjemný zbytek dne..

Peťula




19 komentářů:

  1. Já ti říkala, že se to teď vydaří :) Super věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydařilo se..ale stejně..jak koukám na ostatní blogy, tak toho holky pořídili mnohem, mnohem víc.. u nás hold uplně prázdné regály..:(

      Vymazat
  2. já se rossmannovi právě z důvodů výprodeje v poslední době úspěšně vyhýbám, prostě tam nesmím jít :D tvářenka vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš, alespoň neutratíš :)

      Vymazat
  3. No, takže tuhle tvářenku mám, sice je z nějaké limitky, ale stejný obal a je fakt supr, pak mám od essente tady ty štětce, přesně na tvářenku a zkosený na obočí a taky paráda za tu cenu, takže dobrý kup!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to máš určitě tu Fruity..:) Nechceš mi jí prodat? :D:D Já jí všude všemožně sháním..byla úúúžasná..a ta vůůně :)

      Vymazat
  4. Super. Ja jsem zase mela štěstí v dm. Brzy bude video. Se štětcem s tebou souhlasim, je skvělý. Tyto tvarenky jsem ulovila hned dvě, ale nemůžu jim přijít na chuť. Asi jsem zvykla na pudrove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě ráda tyhle ,,pudingové,, :) Těším se na video

      Vymazat
  5. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se tam ještě podívat nebyla a raději ani nepůjdu, nebo bych zase moc utrácela :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že už tam stejně nic nemají :( :D :D

      Vymazat
  7. Hezké věci sis pořídila. Asi bych taky jednou měla zavítat do Rossmanna a nebýt věrná jen DMku :D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla :) Ale jak jsem četla, tak výprodeje Essence nejsou jen v Rossmannovi, ale i v DMku :))

      Vymazat
  8. už vím, kam zavítám zítra o pauze.. :D
    Moninka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Hi..pak písni, co jsis pořídila..:)

      Vymazat
  9. Moc hezké věci sis pořídila!:) ve slevách nakupuju nejraději:)

    OdpovědětVymazat
  10. Všem děkuji za komentáře! :)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!