neděle 24. června 2012

Tip pro vlasy bez objemu


Máte vlasy zplihlé, jemné a bez objemu? Tak přesně pro Vás je dnešní příspevěk :)


Vyzkoušela jsem Avon - kúru na kořínky pro objem vlasů...a tato kúra opravdu funguje! Propůjčuje vlasům  objem, který vydrží (opravdu!) celý den. Objem jsem měla dokonce i druhý den, když jsem se probudila :)) Vlasy byly nadýcháné a vzdušné, přesto držely svůj tvar.. :)

Proteiny v této kúře vyživují vlasy zevnitř a polymery zase zpevňují každé jednotlivé vlasové vlákno a dodávají mu větší objem. Má nádhernou vůni, která vydrží do dalšího umytí vlasů :) Zároveň vlasy chrání před fénováním.. Také se mi lehce vyčesává :))


Používá se na mokré vlasy, stříkejte přímo ke kořínkům, prty promněte po celé délce a pak vlasy vyfénujte obvyklým způsobem.. Já vlasy fénuji v předklonu.. Opravdu budete koukat, jaky budou mít vlasy OBJEM!! :)) Já jsem se nemohla na vlasy vynadívat celý den.. :)


Kúra stojí asi 129,-,v akci ještě méně :) Určitě ji vyzkoušejte :))


  • Značka: Avon
  • Vyrobeno: Polsko Cena: 90 - 139 Kč
  • Kvalita obalu: 100%
  •  Kde pořídíte: od Avon lady 
  •  Objem: 150 ml


Máte zkušenosti? Zkoušeli jste?? :))






10 komentářů:

  1. Teď jsem si objednávala z Avonu a má mi přijít šampon pro jemné vlasy, tak doufám, že to taky bude mít nějaký účinek!
    Ale příště určitě vyzkouším tohle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ty šampoy jsem měla také, vůbec mi nepomohly a ještě ke všemu jsou plné silikonů :(( takže za mě určitě ne

      Vymazat
  2. Docela mne to zaujalo :) Nemastí se potom příliš vlasy, když se to stříká ke kořínkům? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne.. vlasy mi vydrželi dokonce 3 dny bez umytí a to je co říct :))

      Vymazat
    2. Tak to ho asi objednám :-D (Ten blog je zlo, pořád potřebuji něco nového :-D)

      Vymazat
  3. Dobrý ty jo, do Avonu bych to neřekla :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám dost objemné ale můžu zkusit =D

    OdpovědětVymazat
  5. tak budeš mít ještě vííc :)):D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!