úterý 15. května 2012

Lak na nehty Gabriela Salvete 113

Pěkný večer všem,
nejdříve Vám chci vidět, že stále navštěvujete můj blog a že čtenářů přibývá.. :) děkuji a jen tak dál :)

Dneska bych Vám chtěla ukázat lak, který jsem si koupila minulý týden, měli ho dokonce ve slevě za 30,- takže jsem nemohla odolat. Je to náádherný tmavě modrý lak, s jemnými šupinkami a vysokým leskem.. :)Nikdy bych neřekla, že se mi bude líbit takhle tmavý lak, ale je fakt kráásnej :)

Trošku mě zklamala výdrž, mám dvě vsrty a nadlak a stejně se mi špičky odloupávají :( Už po prvním dni.. :(

No a já jdu pokračovat v učení, zkouškové začalo, takže mám toho nad hlavu :) Mějte se fajn :)

napište mi, zda byste do takové tmavé barvičky šli a jak se Vám líbí?

4 komentáře:

  1. já modré laky moc nenosím, asi vůbec:) ale tenhle vypadá dobře, škoda, že nesvítí slunko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takovej tmavě modrej nemám ještě ani jeden, ale určitě nějaký zkus.. :)

      Vymazat
  2. Tmavé laky mám ráda, ale spíš přes zimu. Z laků Enamel od GS mě naopak zaujala 144, světlounko modrá s jemným stříbrným shimmerem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj vypadá pěkně, ale musí se dát hodně vrstev, že? :)

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!