středa 22. ledna 2014

Jak žiji, aneb Instagram photos XI.

Ahoj Všem!

Dnes přicházím už s jedenáctým příspevkem složeným z fotek z instagramu. Je jich tu opět hrozně moc, některé jsou ještě s Vánoční atmosférou :)..Hned se na ně vrhneme ...


S tou mojí....

Vánoční večírek :)

Dárečky pro přítele

Spinkáme..:))


Mé vánoční nehty - tenhle lak od P2 je skvělej!

Stromeček u mamky

Ségra je prostě úžasná!

Nemocná přes Vánoce - coldrex a vitamíny

Dárečky

Můj


Se sestřičkou

Píšeme pro Vás článek 



Vlastnoručně vyrobené

Silvestrovské nehty


Takhle dopadá naše focení :D

Lancome lak

Dobrouu nooc :))

učení

Lak z kolekce The Breaking dawn


Kam vyleze příště? :D

učení s Mici

Zkouška šatů - potřebovala jsem sehnat boty - splněno!

Mňám

Učeníí

Nové boty na ples... ještě je uvidíte :) 

Jak trávíte lednové dny Vy? Já se neustále, v kuse učím..:(

Zkouškové, no :(

Mějte krásný zbytek večera, já dnes spím u Míši, protože zítra příjde kadeřnice, aby nám udělala melírky :) ...Už je to potřeba..


Vaše Petra





12 komentářů:

  1. krásna kabelka a tie strieborné lodičky :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kočka v tašce mi silně připomíná tu moji. Když je někde nějaká krabice nebo taška, tak velmi brzo zaleze. :-) A takové balení dárků s kočkou, to bylo taky dobrodružné. Neustále se plížila s divokým výrazem ve snaze něco ukrást nebo aspoň okousat. Ale když ji člověk miluje, není co řešit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky milují, když si můžou někam zalézt :D :)) jsou všechny stejné..:)
      A ano, při balení dárků jsem jí avřít do vedlejší místnosti, neustále mi kradla stužky :D
      Děkuji moc :))

      Vymazat
  3. pak nám holky ukažte melírky :) sestřičku máš hodnou, krásná kabelka :)
    kočička je roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ONo není nic moc co ukazovat, máme to každé dva měsíce stejné..:D:D Ale nějakou fotku dám na insta dneska ještě :)

      Děkuji moc

      Vymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat co studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, studuji UJEP, Pedagogickou fakultu, obor čeština jednooborová..:)

      Vymazat
  5. Bylo hezké zavzpomínat si na Vánoce. Nové plesové boty jsou nádherné a lak od Lancome božský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juju, pro mně to taky bylo zavzpomínání při přípravě článku :) Děkuji moc Peťul

      Vymazat
  6. Tolik krásných fotek :-)♥, přiznám se, že takové články mám prostě ze všeho nejraději.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda na ostatních blozích tyhle články..:) Moc děkujuu

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!