pondělí 23. prosince 2013

Instagram photos X.

Krásné pondělní ráno Vám všem!

Akorát jsem vstala a napadlo mě publikovat další fotky z instagramu, které se tu objevily naposledy před měsícem. Za tu dobu se jich nashromaždilo docela dost, některé jsou z konce listopadu a z některých na Vás dýchne atmosféra Vánoc. Dnes je to jubiljení desátý příspěvek fotek z instagramu :))...


Ještě bych Vám dnes chtěla popřát nádherné Vánoce, šťastný Nový rok, krásné svátky a ať si zítřejší Štědrý den užijete podle vaších představ.. :)) 

Teď už se vrhneme na fotky



Vánoční kaktus



Vytvořila jsem DIY svíčky, podobnou mám i pro mamču a babičku k Vánocům :)

Oblíbené



V knihovně máme nové tapety a vypadají jako zrcadla









Dostala jsem perníček :)

V knihovničce

Vánoční stromeček

Nej!!!!





Drážďany




makáme makáme



Opět podpora při tattoo



Nová orchidejka :)



Mějte krásný den, koukejte na pohádky, užijte volna a mějtě se prostě krásně!


Vaše Petra

2 komentáře:

  1. To je tedy příval fotek! :-D Koukám, že tvoje orchidejka kvete jak blázen! Já mám jeden šlahounek, kvítky opadaly, tak je z toho košťátko :) A máš nějak moc kabátů. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!