středa 6. listopadu 2013

Instagram photos VIII.

Ahoj Všichni :)!

Dneska tu pro Vás mám další várku fotek z instagramu za uplynulý měsíc. Je jich zase hoodně, takže se nebudu moc dlouho rozepisovat a jdem rovnou na ně :).


Koupila jsem si tričko - KIK, 29,- :D:D

Šla jsem se podívat za babičkou na zahradu

Šla jsem do školy a práce 

Nalakovala jsem si nehty úžasným Essence lakem z minulého roku


Micinka se právě probudila


Můj koutek.. :)

Mici! Nech mu tu nohu!!!

Dala jsem si úžasnou čokorolku

Vyhrála jsem úža paletku očních stínů Sleek

Šla jsem posedět s přáteli

Spinkáá

Měla jsem náladu na srdíčka

Nejlepší teplické lázeňské oplatky

Znovu škola a práce 
Blazer - Oodji
Svetřík - FaF
Kabelka, kalhoty - vietnamci
Tílko - KIK

Ochutnala jsem výbornou vanilkovou colu

Brý ráno

Svetr - Oodji (btw. miluji ten obchod:D)


Zapálila jsem si nádherně vonící YC vosk

Tulinky

Konečně jsem si umyla okna

A hned mám lepší výhled

Přemýšlela jsem nad zkrácením vlasů

Srovnala jsem si svetříky

Byla na procházce

Micinka dostala novou hračku

číííča

Po dlouhé době jsem vytáhla oblíbený svetřík Lacoste

Koupila jsem si nové botky

Opět do školy a práce

Vzpomněla jsem si na léto :(

Usínala s Mici

Byla na procházce se Sannym

Šla jsem k volbám

Miluju je...

Nádherný lak Lancome




Usínáme

Pískový lak od Essence

a nakonec jsem šla ostříhat...


néé sranda..:D jen jsem zkoušela, jak bych vypadala.. a nic moc teda ..:D:D

Jak jste trávili uplynulý měsíc Vy? :)



Děkuji za přízeň ...:) 

P.


4 komentáře:

  1. nestřihej si své krásné vlásky :) kam chodíš do práce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neostříhám, jen zkrátím konečky :)) .. Pracuji, nebo spíš brigádničím v Ústecké univerzitní knihovně...:)

      Vymazat
  2. Micinka je nádherná!!!
    A ty jsi byla v létě pořádný černoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Denčo.. jojo to jo, to není až možný, že to opálení takhle rychle mizí :(

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!