pátek 14. prosince 2012

Matující make-up Gabriella Salvete

Ahoj Všem!

Díky Labradooře jsem měla možnost vyzkoušet nový make-up od Gabrielly Salvete. Tímto jí za to děkuji, protože mi přibyl v mé sbírce make-upů další super produkt! :)




Abych pravdu řekla, moc často se nemaluji a když už se líčím tak chci vypadat přirozeně a ne jako Marfuša.. :) Používám proto jemné líčení a k mé pleti (která trpí na atop. ekzém) šetrné.




Make-up Matte je k dostání ve čtyřech odstínech, já mám odstín 02 - caffelate, který perfektně sedí k mé pleti.. Balení je pěkné, pevné s pumpičkou, což je určitě fajn, protože nemáte make-up všude :) .. Make-up příjemně voní, je celkem tekutý, velmi dobře se roztírá.



Je lehoučký  a  přirovnala bych ho spíš k tónovacímu krému, protože krytí není žádná velká sláva. Pleť sice sjednotí, ale pupínky, či jiné nedokonalosti opravdu nezakryje. Pleť je po nanesení pěkně hladká, opravdu jako kdybyste použili krém...Po nanesení se pleť opravdu neleskne, možná to z fotky to tak vidět není, protože jsem použila blesk.. make-up pleť opravdu zmatní a vydrží celý den bez problémů.. :)

Před/po 


Doporučuji těm, co mají normální až mastnou pleť :) Koupíte ho v drogeriích za 199,-, 30ml

Krásný pátek, já si jdu vyměnit eura - zítra jedu do Drážďan :)

Papa Peťula


3 komentáře:

  1. vyzerá byť celkom tmavý ale ako som si pozrela foto...vyzerá úžasne! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to není nic pro mě, potřebuju krytí, aspoň si to myslím :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!