sobota 3. listopadu 2012

Koncert JLO v Praze

Pěknou sobotu,
dnes Vám ukážu pár fotek z koncíku JLO, který byl úúžasný a opravdu nezapomenutelný. Stála jsem v prní řadě u pódia, JLO jsem měla opravdu na dosah a celý koncert jsem jí viděla..:) Skoro celou dobu jsem měla husí kůži, zpívala nejznámější písničky..Jennifer byla vážně moc sympatická, pořád se usmívala a ještě ke všemu je opravdu NÁDHERNÁ! Koncert trval 2 hodiny, ale uteklo to hrozně rychle.. zatancovali jsme si, zazpívali pár písniček.. a šli jsme na afterparty do víru velkoměsta - konkrétně na Václavák do Nebe..:)

tak tady máte pár fotek:




Před koncertem


Královna...






Goin´in











Nebyli jste tam také?? :))

Tady máte ještě nějaká videa - natočeno mnou :)

Dance again - tohle bylo vážně super! Vášnivé, sexy - a Casper je kořeeen!!! :D :)

Papi

Mějte krásný den, papa







9 komentářů:

  1. jooj to musela byť fakt pecka! :ň
    ale nemám ju rada :D
    ale je slávna
    zas kecám.. :D blbblbblbblbblbblbblb

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo , tak to ti závidím ,asi to byl opravdu zážitek ! :)
    Kolik stála vstupenka ? :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vstupenka stála 1500,- + 500,- mě to stálo ještě v Praze :D (cesta apod..) Ale peněz nelituji, protože to bylo opravdu nezapomenutelný!

      Vymazat
  3. ty jo, závidííííím. :) krásné fotky máš.

    OdpovědětVymazat
  4. to musel být krásný zážitek :) krásné fotky :) ti závidím, snad ještě někdy bude vystupovat v ČR.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!