neděle 8. července 2012

Nákupy v Drážďanech

Pěkný nedělní podvečer všem,

slíbila jsem Vám příspěvek o výletu do Drážďan, tak Vám ukážu pár fotek a něco málo z toho, co jsem pokoupila.. Záměrem bylo jet jen na nákupy, ale nakonec jsme si trošku prošli centrum, i když bylo hrozný vedro :)) V Německu nakupuji hrozně ráda, např. drogerii tam mají levnou, vše se tam vyplatí víc než tady u nás.. :))
Drážďany jsou úchvatné městečko, fascinovalo mě, kolik lidí tam jezdí na kole..Na každém rohu, na každé ulici můžete vidět stojany na kola, které jsou pořád plné :) Prodavačky jsou vstřícné, milé, rády poradí, dokonce mi v New Yorkeru přibalila prodavačka krém Nivea zdarma :)) Přišla jsem na to až doma, tak mě to potěšilo..Mají tam také nejlepší zmrzliny, nejlepší pečivo a vše je tam prostě fajn a já tam jezdím moc ráda..Jinak více uvidíte z fotek.. :))


 Nádraží 




 Nejúžasnější fontána, co jsem kdy viděla :)) 

Nejlepší slevy, ne jako u nás :)

 Naušnice z Claire´s

Menší nákup - pěna na holení vyšla asi na 60,-, náplasti asi za 11,-, šampony necelých 20,- a mohla bych pokračovat dál a dál :D

Nová trička - NY

Určitě bych Vám doporučila udělat si výlet do Dresdenu, jestli bydlíte na severu Čech, tak šup tam..vyjde to lépe, než kdybyste jeli např. do Prahy :)) Budete opravdu překvapeni.. A jestli přeci jen zahálíte, tak tam vyražte o Vánocích, na Vánoční trhy, ty jsou v Německu opravdu nezapomenutelné :))

Byli jste někdy v Drážďanech?? Jaké je Vaše nejoblíbenější zahraniční městečko??



17 komentářů:

  1. Škoda, že mám Německo daleko.. Bydlím blízko Rakouska a tam je to nic moc.. pořád dražší, než tady :( Ale snad se někdy do Drážďan podívám..;)

    OdpovědětVymazat
  2. Občas tam jedu a je to fajn. Ráda bych častěji, ale vždy musím najít někoho, kdo byl jel se mnou na nákupy. To je trochu problém. Ne všichni jsou takoví šílenci do nákupů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak..vždycky musím přemlouvat přítele já, ale tentokrát musel přemluvit on mě :D

      Vymazat
  3. Ááá takové kosmetiky!! A ty ceny♥
    První a třetí tričko nemají chybu:)
    ZÁVIDÍM TI!:-D

    OdpovědětVymazat
  4. To třetí tričko je nádherný!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky

    http://nunanek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, nákupy závidím :), já tam byla na nákupech 2x a vždy jsem byla nedšená, protože slevy tam, to je opravdu něco úplně jiného než u nás, ceny jinde a výběr také mnohem větší, prostě ráj :), už se těším na recenze :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Peťul :) Ano recenze budou, výrobky právě teď zkouším :))

      Vymazat
  7. Naprosto souhlasím! Miluji to tam a hlavně jak píšeš o Vánoce je to tam naprosto kouzelné :))) Slevy jsou tam opravdu jakože slevy a né ta parodie co se předvádí u nás :X V DM také děláme vždy velké zásoby :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo přesně tak, u nás jsou to parodie..zlevní to o 2 koruny a už je to akce roku.. tak to zlevní z 60 Eur na 10 a nikdo se nediví :))

      Vymazat
  8. Ještě sem tam nebyla,ale chystám se na ty vánoční trhy:))

    OdpovědětVymazat
  9. Je to je nahoda my jedeme tento tyden na 4dny do Drazdan tak dekuji za inspiraci na nakupy mame to teda daleko jsem spise u rakouska ale takova menší dovča v drazdanech děkuji za inspiraci a na vanocni trhy to by bylo asi krasny .
    Petul jak koukam tak to bylo psane v roce 2012 ale přišla jsem na tebe tetkom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač :) Já děkuji.. snad jste si to v Německu užili :))

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!